دنا دانلود

دنا دانلود
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
امین پارسیان
تبلیغات



شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا از بدو تاسیس به صورت کاملا تخصصی در زمینه تامین لایسنس سیسکو برای محصولات مختلف نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با زیرساخت شبکه و امنیت اطلاعات فعالیت نموده و در حال حاضر به عنوان بزرگترین تامین کننده لایسنس در ایران، امکان تامین لایسنس برای تمامی برندهای مطرح و شناخته شده موجود در جهان در حوزه شبکه و امنیت را دارا می باشد.

امروزه تحلیل داده‌ها و وقایع شبکه ها بعنوان یکی از اقدامات ضروری جهت شناسایی آسیب پذیری‌ها و حفظ امنیت کاربران بحساب میاید. در همین راستا، لایسنس اسپلانک به شما این امکان را می دهد که داده‌های جمع‌آوری شده از مؤلفه‌های زیرساخت IT یا تجارت خود را جستجو ، تجزیه و تحلیل و تجسم کنید.

امروزه تحلیل داده‌ها و وقایع شبکه ها بعنوان یکی از اقدامات ضروری جهت شناسایی آسیب پذیری‌ها و حفظ امنیت کاربران بحساب میاید. در همین راستا، لایسنس Splunk به شما این امکان را می دهد که داده‌های جمع‌آوری شده از مؤلفه‌های زیرساخت IT یا تجارت خود را جستجو ، تجزیه و تحلیل و تجسم کنید. این نرم افزار داده‌هایی را از وب سایت‌ها ، برنامه‌ها ، حسگرها ، دستگاه‌ها و غیره در اختیار شما قرار می دهد.

رویکرد مدیریت لایسنس HP در اوایل تاریخ شرکت، دو مؤسس مراحل رسمی مدیریت را تایید کردند و HP اولین شرکتی بود که از رویکرد “مدیریت با هدف” استفاده کرد. Packard و Hewlett به “مدیریت با راه رفتن در اطراف” مشهور بودند، و تا آنجا که ممکن است، به منظور درک نحوه عملکرد این شرکت به بیشتر بخشها بدون قرار ملاقات یا جلسات برنامه ریزی شده، هر چند وقت یکبار مراجعه می کردند تا کارگران خط، بتوانند با مدیران در ارتباط باشند.

معرفی لایسنس سیسکو ISE نرم افزار امنیتی Cisco Identity Services برای کنترل و مدیریت اتصال و ورود کاربران شناخته می شود که با استفاده از آن میتوانید سیاستها و محدودیتهای مختلفی را جهت احراز هویت و صدور اجازه دسترسی به شبکه برای هر کلاینت اعمال نمایید.

لایسنس روتر سیسکو امروزه و با معرفی لایسنس اسمارت سیسکو، مشتریان باید پس از خریداری تجهیزاتی خود اقدام به گزارش دادن لایسنس Router خود به این شرکت نمایند. البته برروی روترهای بر مبنای IOS XE، مشتریان میتوانند با استفاده از راهکار Permanent License Reservation سیسکو و یا PLR License، تجهیزات خود را با استفاده از یک کد دائمی و منحصر بفرد

درباره Tenable نظارت مستمر شبکه را برای شناسایی آسیب‌پذیری‌ها، کاهش ریسک، اطمینان از انطباق و پاسخ به تهدیدات فراهم می‌کند. همچنین به تیم‌های فناوری اطلاعات کمک می‌کند تا آسیب‌پذیری‌های ابری را مدیریت کنند. Tenable می‌تواند به شما کمک کند تا یک برنامه امنیت ابری را طراحی کنید که به تیم‌های توسعه ‌دهنده و تیم‌های امنیتی سازمان شما برای حفظ امنیت و استانداردها، این امکان را می‌دهد سریع پیش بروند.

یکی از نرم افزارهای پرکاربرد در حوزه مانیتورینگ شبکه، ManageEngine License ( لایسنس ManageEngine ) می باشد. این نرم افزار با قابلیت استفاده در سطح بالا با بیش از ۴۰،۰۰۰ مشتری در سراسر جهان، از چارچوب های بزرگ مدیریت شبکه به حساب می آید.


تاريخ : پنج شنبه 18 خرداد 1402 ساعت: 1:1 ا نویسنده : امین پارسیان ا


خرید کلایمر صفر تهران کلایمر، قدیمی ترین و معتبرترین شرکت کلایمری در ایران می باشد که از سال 1385 در این زمینه فعالیت می کند. در این شرکت، همه مدل از کلایمرهای موجود و روز دنیا برای خرید وجود دارد. که می توانید، متناسب با سلیقه و هزینه خود، آن ها خریداری کنید.

خرید کلایمر دست دوم این شرکت، علاوه بر فروش کلایمر های صفر به مشتریان خود، فروش کلایمر های دست دوم را نیز ارائه می دهد. پس اگر قصد خرید کلایمر دست دوم را نیز دارید. کافیست با این شرکت در تماس باشید. کلایمر های دست دوم این شرکت، که قبلا توسط این شرکت خریداری شده اند یا توسط خود این شرکت به فروش می رسند، همگی در حد صفر هستند.

خرید کلایمر تهران کلایمر داشتن سازه ای برای رسیدن به ارتفاعات از روزگار های قدیمی جزو نیاز های جوامع مختلف بوده تا اینکه بعد از جنگ جهانی دوم و تخریب شهر ها این نیاز بیشتر احساس شد تا مهندسین با طراحی های خود تلاش کردن سرعت،دقت و هزینه کار در ارتفاعات را کاهش دهند و بهترین ایده استفاده از داربست ها بود.

خرید کلایمر https://tehrankelaymer.com/Buy-Climber مدل اسپایدر، مست کلایمبر و اسکان کلایمبر برای پروژه های بسیار سنگین می باشد. که هزینه آن ها بسیار زیاد می باشد. اگر قصد خرید کلایمر خارجی را دارید، باز هم این شرکت، بهترین پیشنهاد برای شما می باشد. ما در این شرکت، همه کلایمر های خارجی را می توانیم برای شما فراهم کنیم.


تاريخ : یک شنبه 14 خرداد 1402 ساعت: 1:55 ا نویسنده : امین پارسیان ا


خرید کیف پول لجر (Ledger) اگر از قدیمی های بازار رمز ارزها هستید، بدون شک نام ولت لجر به گوشتان خورده است. کیف پول لجر (Ledger) یکی از قدیمی ترین ولت های سخت افزاری معتبر است که در سال 2014 توسط یک شرکت فرانسوی به دنیای ارزهای دیجیتال معرفی شد. این کیف پول سرد به دلیل امنیت قابل قبول و قابلیت های کاربردی که داشت توانست خیلی زود نظر تریدرهای زیادی را به خود جلب کند.

در حال حاضر قیمت کیف پول لجر نانو ایکس در وب سایت رسمی Ledger، 149 دلار و قیت کیف پول لجر نانو اس معادل 59 دلار است. با توجه به اینکه امکان خرید مستقیم کیف پول لجر از کمپانی سازنده برای ایرانیان داخل کشور وجود ندارد، کاربران ایرانی نمی توانند انواع کیف پول سخت افزاری لجر را به همان قیمتی که در وب سایت اصلی کمپانی Ledger درج شده است، خریداری کنند.

کیف پول لجر رمزیتال یک کیف پول سخت افزاری ارزهای دیجیتال است که توسط کمپانی Ledger در فرانسه ساخته شده است. این کیف پول کلیدهای خصوصی شما را بر روی یک تراشه امن به صورت آفلاین نگه داری می کند. ولت سرد لجر ظاهری شبیه به یک فلش دارد و از درایوهای USB برای مدیریت رمز ارزها استفاده می کند. این ویژگی نفوذ هکرها و بدافزارها را به حداقل می رساند.

کیف پول نانو https://ramzital.com/ledger-products ایکس یک کیف پول سخت افزاری قیمت بالا است که قابلیت های متعدد زیاد و سطح امنیت بالایی دارد. این کیف پول مانند سایر محصولات کمپانی لجر نظیر لجر نانو اس، با استقبال زیاد سرمایه گذاران روبرو شد. امنیت بالای ولت سرد لجر ایکس و توانایی آن در دریافت و ارسال بیش از 1300 دارایی و توکن رمزنگاری شده باعث محبوبیت زیاد آن شده است.


تاريخ : پنج شنبه 11 خرداد 1402 ساعت: 1:39 ا نویسنده : امین پارسیان ا


نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم، ارائه خدمت جدیدی از شرکت بهساد با بیش از ۲۱ سال‌ سابقه است. بهساد دارای سالیان متمادی تجربه در زمینه تولید نرم‌افزارهای مدیریت پروژه در سازمان‌ها و سطوح مختلف است. این موضوع باعث شده است که علاوه بر تسلط بر دانش تئوریک مدیریت پروژه، از لحاظ عملیاتی و تجربی نیز یکی از مجهزترین تیم‌های توسعه نرم‌افزارهای این حوزه محسوب شویم.

بهساد نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین با سالیان متمادی تجربه در زمینه تولید نرم‌افزارهای مدیریت پروژه در سازمان‌ها و سطوح مختلف با ارائه بهتایم قصد دارد این تجربه را در راستای یاری رساندن به افراد و سازمان‌هایی که به دنبال بهبود بهره‌وری هستند، به کار گیرد.

نرم افزار کنترل پروژه بهتایم، ارائه خدمت جدیدی از شرکت بهساد با بیش از ۱۸ سال‌ سابقه است. بهساد دارای سالیان متمادی تجربه در زمینه تولید نرم‌افزارهای مدیریت پروژه در سازمان‌ها و سطوح مختلف است. این موضوع باعث شده است که علاوه بر تسلط بر دانش تئوریک مدیریت پروژه، از لحاظ عملیاتی و تجربی نیز یکی از مجهزترین تیم‌های توسعه نرم‌افزارهای این حوزه محسوب شویم.

گانت چارت (Gantt Chart) که معمولاً در مدیریت پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرد، یکی از محبوب‌ترین و موثرترین روش‌های نمایش فعالیت‌ها (وظایف یا رویدادها) در طول زمان است. در سمت چپِ نمودار، لیستی از فعالیت‌ها و در قسمت بالا مقیاس زمانی مناسبی قرار می‌گیرد. هر فعالیت با یک نوار نشان داده می‌شود. موقعیت و طولِ نوار تاریخ شروع، مدت زمان و تاریخ پایان فعالیت را منعکس می‌کند.

نرم افزار گانت چارت آنلاین نرم افزارهای گانت چارت نسخه دسکتاپ مناسب مدیرانی هستند که دوست دارند به صورت جداگانه و بدون به اشتراک‌گذاری برنامه و زمانبندی، پروژه را برنامه‌ریزی کنند. اما نرم افزارهای گانت چارت آنلاین موجب سهولت در اشتراک‌گذاری می‌شوند و از برنامه‌ریزی مشترک پروژه پشتیبانی می‌کنند.

با ظهور این نرم افزارها، مدیران پروژه دریافتند که می‌توانند با نرم افزارهای گانت چارت راحت‌تر نمودارهای گانت خود را ایجاد و بروزرسانی کنند. در ابتدا بسیاری از مدیران پروژه از برنامه‌های دسکتاپ استفاده می‌کردند و بسیاری هنوز هم این کار را می‌کنند. اما امروزه نرم افزارهای گانت چارت آنلاین ایجاد شده‌اند.

بهترین نرم افزار مدیریت پروژه فارسی – بهتایم بهتایم نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین فارسی است که برای مدیریت پروژه مجهز به امکانات متعددی است. در بهتایم می‌توانید پروژه‌ها، فعالیت‌ها و اعضای تیم را تعریف کنید، فعالیت‌ها را به اعضای تیم اختصاص دهید

دانلود نرم افزار مدیریت پروژه به شما امکان می‌دهد هر تعداد که در نظر دارید کاربر، پروژه و وظیفه تعریف کنید. این امکان را دارید که به کاربران دسترسی‌های متفاوتی بدهید. (‌‎با تعریف گروه کاربری در منوی Group) سپس، می‌توانید کاربران مناسب را به پروژه‌ها / وظایف اختصاص دهید و به اعضای تیم خود اجازه دهید زمان صرف شده بر روی وظایف خود را پیگیری کنند.

 


تاريخ : چهار شنبه 3 خرداد 1402 ساعت: 1:8 ا نویسنده : امین پارسیان ا


پارتیشن شیشه ای با توجه به نوع فریم، شیشه و یراق آلات در انواع مختلف تولید و قیمت گذاری می شود که در این صفحه از وبسایت نوین پارتیشن به توضیحات کامل در خصوص پارتیشن شیشه ای و قیمت آن پرداخته ایم. قیمت پارتیشن شیشه ای درج شده در سایت به روز بوده و شامل کلیه هزینه ها ( هزینه متریال ، یراق ، حمل و نصب ) می باشد.

پارتیشن شیشه ای تک جداره بیشتر مناسب دفاتر کار مدرن و نیمه مدرن می باشد و اگر سبک دکوراسیون شما بصورت کلاسیک هست ، ممکن است گزینه مناسبی نباشد. برای دفاتر کار با دکوراسیون کلاسیک پارتیشن های چوبی و ام دی اف گزینه های مناسبتری هستند. همچنین درصورت انتخاب پارتیشن ام دی اف برای سبک مدرن ، می بایست از رنگ های مناسب با دکوراسیون مدرن برای ام دی اف استفاده شود. ام دی اف های شرکت تیسان ، و پاک چوب و پدیده با فینیشینگ استون ، گزینه های بسیار مناسبی برای سبک مدرن می باشد که در طیف رنگ گسترده موجود می باشد.

رنگ فریم پارتیشن شیشه ای فریم های تولید شده توسط نوین پارتیشن در سه رنگ مشکی ، سفید و رنگ آلومینیوم موجود می باشد. انتخاب رنگ فریم بستگی به سلیقه مشتریان عزیز دارد ، اما از نظر اصول طراحی دکوراسیون ، بهتر است رنگ فریم ، مخالف رنگ محیط انتخاب شود. در صورتیکه سقف و دیواره ها و یا کف محل ، رنگ تیره باشد برای فریم رنگ روشن و در صورتیکه سقف و دیواره ها و کف رنگ روشن باشد ، بهتر است برای فریم رنگ مشکی انتخاب گردد. هم رنگ بودن فریم با رنگ محیط ، جذابیت پارتیشن را کم می کند.

تقریبا در تمامی پارتیشن های شیشه ای موجود در بازار ایران از شیشه سکوریت استفاده می شود. در پارتیشن فریم لس از شیشه سکوریت 10 میل و در پارتیشن های دوجداره آلومینیوم و شیشه از شیشه سکوریت 6 میل استفاده می شود. سکوریت کردن فرآیندی است که مقاومت شیشه را 6 الی 8 برابر بیشتر می کند و درصورت شکستن به تکه های کوچک ایمن تبدیل می بشود. بعد از سکوریت شدن شیشه هیچ تغییری روی شیشه نمی توان ایجاد کرد.


تاريخ : جمعه 29 ارديبهشت 1402 ساعت: 1:37 ا نویسنده : امین پارسیان ا


باطری اصلی و تقویت شده آیفون iPhone 12 Pro Max – نکسل(Neckcell)

باتری آیفون 12 پرو مکس همانند بسیاری از باتری های امروزی جدانشدنی بوده و تعویض آن نسبت به باتری های جداشدنی سخت تر است.

به دلیل جدانشدنی بودن، امکان استفاده از باتری زاپاس در شرایط ویژه در این گوشی وجود نداشته و می توانید از پاوربانک استفاده کنید.

در ساخت و طراحیی باتری iPhone 12 Pro Max از فناوری لیتیومی استفاده شده و از این نظر نیز تفاوتی با سایر باتری های موبایل ندارد.

باتری های آیفون بطور معمول از جنس لیتیوم یونی هستند و باتری این گوشی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از این رو طول عمر بالاتری دارد.

سرعت شارژ باتری آیفون 12 پرو مکس

شارژر ویژه فست شارژ در نظر گرفته شده برای گوشی آیفون 12 پرو مکس کیفیت بالایی داشته و توان آن نیز بطور دقیق 20 وات عنوان شده است.

این شارژر در تست های انجام شده، باتری را طی 30 دقیقه تا 55 درصد و پس از یک ساعت و 32 دقیقه بطور کامل شارژ کرد که نشانگر کیفیت بالای آن است.

علاوه بر قابلیت فست شارژ، قابلیت شارژ وایرلس نیز برای باتری iPhone 12 Pro Max در نظر گرفته که توان 15 واتی داشته و طی 3 ساعت باتری را شارژ می کند.

 

ظرفیت باتری iPhone 12 Pro Max

باتری آیفون 12 پرو مکس ظرفیت 3687 میلی آمپر ساعتی داشته که در سطح این گوشی و با توجه به میزان مصرف سخت افزاری آن مناسب است.

باتری آیفون 12 پرو دیگر نماینده این نسل از باتری های آیفون بوده که ظرفیت 2815 میلی آمپر ساعتی داشته و به میزان کمتری شارژ نگه می دارد.

در تصویر زیر نیز تعدادی از باتری های این برند در بازه ظرفیتی نزدیک به باتری آیفون 12 پرو مکس را مشاهده می کنید که از نظر کیفی نیز به هم نزدیک هستند:

 

باتری اصلی آیفون 12 پرو مکس

 

دوام باتری آیفون 12 پرو مکس

باتری آیفون 12 پرو مکس در تست ویژه مکالمه در بستر 3G توانست تا 20 ساعت و 54 دقیقه دوام آورد که در سطح این گوشی رقم مناسبی محسوب می شود.

در ادامه تست های صورت گرفته این باتری هنگام وبگردی تا 14 ساعت و 13 دقیقه شارژ نگه داشت که با توجه به ظرفیت آن، عملکرد قابل قبولی است.

باتری iPhone 12 Pro Max هنگام مشاهده فیلم و ویدیو نیز تا 15 ساعت و 17 دقیقه استقامت از خود نشان داد که نشانگر کیفیت بالای آن است.

 

باتری آیفون 12 pro max

 

براساس نتایج به دست آمده از تست های صورت گرفته، میزان استقامت باتری آیفون 12 پرو مکس بطور کلی تا 95 ساعت ارزیابی شد.

یعنی اگر روزانه یک ساعت هر یک از 3 فعالیت اشاره شده را انجام دهید، باتری این گوشی تا 95 ساعت دوام خواهد آورد که آمار مناسبی محسوب می شود.

در صورت تمایل میتوانید اقدام به خرید شارژر اورجینال آیفون 12 پرو مکس و شارژر اصلی iPhone نمایید که در فروشگاه فونی شاپ با بالاترین کیفیت موجود می باشد.

https://fonishop.com/product/iphone-12-pro-max/

 


تاريخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 ساعت: 22:25 ا نویسنده : امین پارسیان ا


اطلاعاتی کلی در مورد معرفی دومینیکا تاریخ ، فرهنگ، اوضاع اجتماعی و اقتصادی کشور دومینیکا و جایگاه جهانی این کشور دومینیکا کشوری است که در حوزه دریای کارائیب واقع شده و آب و هوای غالب آن در طول سال گرم و مرطوب با آفتاب زیاد می باشد. فصل نسبتا سرد تر و خشک آن از اواسط دی ماه تا اواخر فروردین می باشد و فصل گرم تر و مرطوب و پر باران از اواخر خرداد ماه تا اواخر آبان ماه می باشد.به همین دلیل اخذ پاسپورت دومینیکا طرفداران زیادی دارد. مساحت دومینیکا 740 کیلومتر مربع بوده و پایتخت آن شهر روسو (Rosea) یا به زبان بومی ” ووزو” (Wozo) می باشد. زبان دومینیکا فرانسوی آنتیل کریول و انگلیسی است. واحد پولی این کشور و هفت کشور کارائیبی دیگر دلار کارائیب شرقی است که به طور اختصاری XCD  و در برخی موارد EC$  نوشته می شود و به 100 سنت تقسیم می شود. جمعیت این کشور حدود 72000 نفر می باشد. تاریخ دومینیکا این جزیره ابتدا توسط کریستف کلمب کشف شده و وجه تسمیه آن عبارت “Dies Dominica” به معنی روز متعلق به خدا می باشد و معنای دومینیکا ، “خدایی” یا ” متعلق به خدا ” میباشد چرا که او این جزیره را در روز یکشنبه یا روز خدا در نوامبر 1493 میلادی برای اولین بار دید. این جزیره در ابتدا توسط استعمارگران اسپانیایی مورد اسکان قرار گرفته که بعد از مدتی توسط بومیان جزایر اطراف به بیرون رانده شدند و سپس کمپانی های فرانسوی جزایر آمریکایی آن را جزو مجموعه آنتیل کوچک و خاک فرانسه قلمداد کردند ولی عملا تصرف فیزیکی در آن رخ نداد. در دهه 1660 اولین سکونت گاه های فرانسوی به منظور تامین چوب برای مستعمرات فرانسه در فضاهای جنگلی خالی شده از درختان ایجاد شد. آنها کشت نیشکر را به کمک برده های منتقل شده از آفریقا در دومینیکا گسترش دادند.

صنعت توریسم از دیگر صنایع مهم این کشور است که به دلیل آتشفشانی بودن طبیعت این جزیره و در نتیجه محدودیت در سواحل ، رشد این صنعت در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای کارائیبی کند تر است. با این حال اکوتوریسم در این کشور که از صنایع روبه رشد و قابل سرمایه گذاری به خصوص برای مهاجران است. به دلیل وجود کوه های بلند و جذاب با مناظر جنگلی ، چشمه های آب گرم ، دریاچه ها و آبشار ها تبدیل به یکی از عالی رتبه ترین مقاصد توریستی شده است. همچنین صنایع تبدیلی این کشور در سالهای اخیر رونق گرفته است و صنایع صابون سازی ، روغن نارگیل، کفش و مبلمان سازی، رنگ سازی ، نوشیدنی رام و صنایع دستی از صنایع پویای دومینیکا می باشد. از دیگر بخش های اقتصاد این کشور که آن را تبدیل به قطب تامین سرمایه در جهان کرده است صنعت بانکداری این کشور است که با همکاری بانکهای بزرگ جهان در بخش های بانکداری خارجی و فرآیندهای پرداخت اقدام به فعالیت تحت وزارت دارائی این کشور می کند. دیگر بخش های عمده اقتصادی دومینیکا شامل جنگلداری و تجارت چوب ، ماهیگیری ، پرورش دام و معدن ( که عمدتا شامل سنگ آهک و خاک رس است) می باشد.

اگر به لیست قدرتمندترین پاسپورت‌های دنیا نگاهی بیندازید،نام کشورهایی نظیر امارات متحده عربی،سوئد،آلمان یا کره جنوبی را مشاهده خواهید کرد.با این حال نکته‌ای که شاید کمی عجیب باشد،قرار گرفتن پاسپورت دومینیکا در رده های بالای این لیست طولانی است. علی‌رغم ماهیت ناشناخته این کشور،جالب است بدانید اخذ پاسپورت دومینیکا توانسته جایگاه خوبی در این رتبه بندی داشته باشد.در حال حاضر پاسپورت امارات با ۱۸۰ امتیاز در صدر است و پاسپورت دومینیکا با ۱۳۲ امتیاز در جایگاه سی ‌ام قرار دارد.برای آگاهی بیشتر بد نیست بدانید پاسپورت ایران نیز با ۵۱ امتیاز در رده ۸۶ جای دارد.همین موضوع کافی است حس کنجکاوی ما پیرامون این کشور ناشناخته برانگیخته شود.


تاريخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 ساعت: 17:52 ا نویسنده : امین پارسیان ا


 • دومینیکا کجاست؟ • در کدام قاره قرار دارد؟ • چگونه می‌توان به این کشور سفر کرد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات تا انتهای مطلب همراه ما باشید. تاریخچه کشور دومینیکا دومینیکا (Dominica) یا بهتر بگوییم کشور مشترک المنافع دومینیکا (Commonwealth of Dominica) جزیره‌ای است که در دریای کارائیب واقع شده است.این جزیره کوچک در میان حد فاصل آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی قرار دارد.به اعتقاد بسیاری از افراد این منطقه نخستین بار توسط کریستوفر کلمب در سال ۱۴۹۳میلادی (بیش از نیم قرن پیش) کشف شد.جالب است بدانید دومینیکا تا سال‌های سال تحت استعمار بریتانیا قرار داشت،با این حال این کشور توانست در سال ۱۹۷۸ استقلال خود را جشن بگیرد. موقعیت جغرافیایی کشور دومینیکا اگر شما هم جزو افرادی باشید که با پی بردن به قدرت پاسپورت دومینیکا به دنبال شناخت بیشتر این جزیره هستید،احتمالا می‌خواهید بدانید این کشور دقیقا کجای نقشه قرار دارد. دومینیکا دقیقا مابین قاره آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی قرار گرفته است.

 از ایالات متحده  که به سمت کوبا و متعاقبا ونزوئلا حرکت کنیم، در دریای کارائیب به این جزیره زیبا خواهیم رسید. این جزیره از شمال به گوادلوپ و از جنوب به مارتینیک ختم می‌شود. طبیعت این منطقه چنان بکر است که به آن (جزیره طبیعت کارائیب) لقب داده‌اند، منطقه‌ای که در تمام قاره آمریکا کم نظیر است. جوانترین جزیره آنتیل جزایر آنتیل از تعداد زیادی جزیره کوچک و بزرگ در دریای کارائیب تشکیل شده که از کوبا تا سواحل ونزوئلا امتداد یافته‌اند.این مجمع الجزایر به دو بخش کوچک و بزرگ تقسیم می‌شوند.یکی از بخش‌های کوچک این مجمع الجزایر به دومینیکا شهرت یافته است. پاسپورت دومینیکا های لیپ بسیار ارزشمند است است چراکه به اعتقاد زمین شناسان این جزیره از فعالیت آتش فشان‌ها تشکیل شده و باقی مانده است. به سبب تداوم فعالیت‌های آتش فشانی و چشمه‌های گرم این جزیره، بسیاری Dominica را جوان‌ترین جزیره آنتیل می‌شناسند. از جمله چشمه‌های آب گرم این کشور می‌توان به دریاچه جوشان اشاره کرد که در دنیا بی نظیر است.


تاريخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 ساعت: 17:20 ا نویسنده : امین پارسیان ا


اطلاعاتی کلی در مورد معرفی دومینیکا تاریخ ، فرهنگ، اوضاع اجتماعی و اقتصادی کشور دومینیکا و جایگاه جهانی این کشور دومینیکا کشوری است که در حوزه دریای کارائیب واقع شده و آب و هوای غالب آن در طول سال گرم و مرطوب با آفتاب زیاد می باشد. فصل نسبتا سرد تر و خشک آن از اواسط دی ماه تا اواخر فروردین می باشد و فصل گرم تر و مرطوب و پر باران از اواخر خرداد ماه تا اواخر آبان ماه می باشد.به همین دلیل اخذ پاسپورت دومینیکاطرفداران زیادی دارد. مساحت دومینیکا 740 کیلومتر مربع بوده و پایتخت آن شهر روسو (Rosea) یا به زبان بومی ” ووزو” (Wozo) می باشد. زبان دومینیکا فرانسوی آنتیل کریول و انگلیسی است. واحد پولی این کشور و هفت کشور کارائیبی دیگر دلار کارائیب شرقی است که به طور اختصاری XCD  و در برخی موارد EC$  نوشته می شود و به 100 سنت تقسیم می شود. جمعیت این کشور حدود 72000 نفر می باشد. تاریخ دومینیکا این جزیره ابتدا توسط کریستف کلمب کشف شده و وجه تسمیه آن عبارت “Dies Dominica” به معنی روز متعلق به خدا می باشد و معنای دومینیکا ، “خدایی” یا ” متعلق به خدا ” میباشد چرا که او این جزیره را در روز یکشنبه یا روز خدا در نوامبر 1493 میلادی برای اولین بار دید. این جزیره در ابتدا توسط استعمارگران اسپانیایی مورد اسکان قرار گرفته که بعد از مدتی توسط بومیان جزایر اطراف به بیرون رانده شدند و سپس کمپانی های فرانسوی جزایر آمریکایی آن را جزو مجموعه آنتیل کوچک و خاک فرانسه قلمداد کردند ولی عملا تصرف فیزیکی در آن رخ نداد. در دهه 1660 اولین سکونت گاه های فرانسوی به منظور تامین چوب برای مستعمرات فرانسه در فضاهای جنگلی خالی شده از درختان ایجاد شد. آنها کشت نیشکر را به کمک برده های منتقل شده از آفریقا در دومینیکا گسترش دادند.


تاريخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 ساعت: 15:37 ا نویسنده : امین پارسیان ا


شارژر سامسونگ S5 را میتوانید با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از فونی شاپ تهیه نمایید.

مدل های سازگار: SM-G900F, SM-G900I, SM-G900M, SM-G900T, SM-G900W8, SM-G900H, SM-G900FD, SM-G900P, SM-G900A, SC-04F, SM-G9008W, SM-G900L, SM-G900FQ, SM-G900K, SM-G900S, SCL23, SM-G900D, SM-G900MD, SM-G900V, SM-G900T3, SM-G900T1, SM-G9008V, SM-G9006W

مشخصات آداپتور سامسونگ Samsung Galaxy S5

نوع شارژر Samsung S5: اورجینال

قابلیت فست شارژ: ندارد

ولتاژ خروجی: 5 ولت

ولتاژ ورودی: 100-240 ولت

شدت جریان خروجی: 2 آمپر

فرکانس ورودی: 50-60 هرتز

تعداد درگاه خروجی: 1 عدد USB

نوع آداپتور: دو پین

 

مشخصات کابل شارژ سامسونگ Samsung Galaxy S5

طول کابل: 1 متر

نوع کابل: USB به USB 3.0

رنگ: سفید

شارژر سامسونگ S5

 

بدون شک شارژر ها از مهم ترینلوازم  جانبی موبایل ها می باشند.

شارژر های بی کیفیت آسیب های زیادی به دستگاه شما خواهد زد که گرم شدن بیش از حد باتری مهم ترین آن ها است.

متاسفانه بسیاری از شارژر های موجود در فروشگاه ها بی کیفیت و غیر اورجینال هستند و به عنوان کالای اصل بفروش می رسند.

گرما دشمن باتری هاست و باعث کاهش طول عمر مفید آن ها می شود. پس بهتر است برای تهیه شارژر حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

 

ویژگی های کابل و شارژر اصلی سامسونگ Samsung Galaxy S5

  • این شارژر از شارژ سریع یا Fast Charge پشتیبانی نمی کند.
  • شدت جریان خارج شده از آن برابر 2 آمپر است.
  • دارای ولتاژ خروجی برابر 5 ولت می باشد.
  • آداپتور این شارژر 2 پین است و بدون نیاز به تبدیل می توانید از آن استفاده کنید.
  • این آداپتور تنها یک خروجی دارد و از نوع USB است.
  • کابل مورد نظر برای انتقال اطلاعات با سرعت بالا نیز استفاده می شود.
  • هنگام شارژ آداپتور و کابل داغ نمی شوند و باعث گرم شدن گوشی نیز نمی شوند.
  • به دلیل اورجینال بودن این محصول روکش کابل شارژ بسیار مقاوم در برابر پاره شدن است ولی به این معنا نیست که به مراقبت شما نیازی ندارد.
  • طول کابل حدود یک متر است.
  • این کابل و شارژر از نوع USB 3.0 میباشد و با گوشی سامسونگ گلکسی اس 5 / Samsung Galaxy S5 سازگاری دارد.

فونی شاپ فروشگاهی اینترنتی با نماد اعتماد الکترونی، انواع لوازم جانبی گوشی موبایل را عرضه میکند.

به دلیل ضمانت اصالت کالا شما میتوانید با خیال راحت خرید کرده و از آن بدون ضرر رساندن به موبایلتان استفاده کنید.

پس از تست هفت روزه در  صورت پشیمانی از خرید خود میتوانید کالا را مرجوع کنید و هزینه را تماما پس بگیرید. 

امکان خرید انواع کابل و شارژر سامسونگ از طریق فونی شاپ فراهم شده است.

می‌توانید نسبت به خرید باتری سامسونگ به همراه سایر قطعات این گوشی همانند باتری Samsung Galaxy S5، درب پشت و… و یا لوازم جانبی گوشی سامسونگ گلکسی اس 5 از طریق فروشگاه اینترنتی فونی شاپ اقدام کنید.

https://fonishop.com/product/original-samsung-galaxy-s5-cable-and-charger/


تاريخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 ساعت: 14:7 ا نویسنده : امین پارسیان ا

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 33 صفحه بعد
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: