برگزاری ایستگاه‌های شنوایی در سطح پایتخت/ با معاینات دوره‌ای از سلامت گوش خود مطمئن شوید

دنا دانلود
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
امین پارسیان
تبلیغات



SNN.ir - .: Student News Agency :. - خبرگزاري دانشجو

  • SNN.ir - .: Student News Agency :. - خبرگزاري دانشجو

    به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر بهرام جلائی در آستانه برگزاری روز بین المللی مراقبت از شنوایی اظهارداشت: روز سوم مارس هر سال با نام "روز بین المللی مراقبت از شنوایی" یا International Ear Care Day  شناخته می شود که هدف از نامگذاری این روز، ارتقاء آگاهی و شناخت نسبت به مراقبت های شنوایی و گوش در سطح جهان دانسته شده است؛ در ایران ما آن را به نام "روز شنوایی"  می شناسیم.

    وی افزود: شنوایی شناسان ایران افتخار دارند که با ارائه سرویس و خدمات شنوایی شناسانه به مردم فهیم ایران سهم خود را در ارتقاء سلامت شنوایی و ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران ادا کنند.

    جلائی گفت: انجمن علمی شنوایی شناسی ایران به مناسبت روزجهانی شنوایی  ۱۳ و ۱۴ اسفندماه سال جاری اقدام به برگزاری "ایستگاه آگاهی بخشی" در زمینه شنوایی و شنوایی شناس برای عموم مردم کرده است.

    یادآور شد: این ایستگاه ها در روزجمعه از ساعت 9 تا12 در بیمارستان فیروزگر و بیمارستان کودکان مفید برگزار و روز شنبه از ساعت 14 تا 18 در همان ایستگاه ها برگزار خواهد شد؛ همچنین ایستگاه شنوایی در روزجمعه از ساعت 13 تا 18 در میدان ولیعصر. نیز برپا خواهد بود.

    رئیس انجمن علمی شنوایی شناسی ایران با بیان اینکه در امر برپایی ایستگاه ها، معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۶ تهران کمک بسیاری داشته است، افزود: شنوایی کانال اصلی ارتباط انسان بوده چرا که انتقال افکار، عقاید و نظرات از طریق گفتن و شنیدن نیازمند شنوایی سالم است.

    وی گفت: خدماتی که در ایستگاه ها داده می شود، شامل ارائه بروشور آموزشی برای ارتقاء سطح دانش و آگاهی مردم از شنوایی و گوش، راهکارهای پیشگیری از کم شنوایی و همچنین پاسخگویی به سؤالات مردم توسط متخصصین و اساتید دانشگاه است.

    جلائی با اشاره به نظر یکی از متخصصین حوزه توانبخشی که معتقد است؛ ما با گوشهایمان صحبت می کنیم، افزود: یعنی آنکه برای تکامل گفتار و زبان وجود شنوایی طبیعی بسیار ضروری است. لذا بر اساس منطق پیش گفته شده باید از شنوایی خود محافظت کنیم همچنین با معاینات دوره ای هم از نظر سلامت فیزیکی و عملکرد آن مطمئن شویم.


تاريخ : جمعه 13 اسفند 1395 ساعت: 20:58 ا نویسنده : امین پارسیان ا


دفاع رامبد جوان از محسن چاوشی در خندوانه | بهترین سایت تفریحی برای جوانان ایرانی

  • دفاع رامبد جوان از محسن چاوشی در خندوانه | بهترین سایت تفریحی برای جوانان ایرانی

    رامبد جوان در برنامه تلویزیونی "خندوانه" پیش از رونمایی از قطعه ای که محسن چاوشی برای این برنامه خوانده، گفت:

    بالاخره زمانی که ما قول داده بودیم ترانه بسیار زیبای زندان اثر محسن چاوشی عزیز را پخش کنیم فرا رسید. همچنین ویدئویی که ساخته بودیم بالاخره مورد تأیید همه ما قرار گرفت و محسن چاوشی هم آن را دوست دارد. در طول چند وقت اخیر حرف هایی درباره توانمندی محسن چاوشی در اجرا ، خواندن و ساز زدن مطرح شد در حالی که من فکر می کنم محسن به قدری کارش خوب است و به قدری او را دوست داریم که نباید به این حرف ها توجه کنیم.  چاوشی در تمام این سال ها به قدری حال ما خوب کرده که با این حرف ها نباید ذره ای حالمان بد شود چرا که این صحبت ها مربوط به حسادت و قد کوتاه برخی از افراد است.


تاريخ : جمعه 13 اسفند 1395 ساعت: 20:50 ا نویسنده : امین پارسیان ا


حیرت از بدنیا آمدن دو کودک سفیدپوست از زن سیاه - ایران ناز

  • حیرت از بدنیا آمدن دو کودک سفیدپوست از زن سیاه - ایران ناز

    به گزارش ایران ناز در یک زایمان عجیب و شوکه کننده ، فرزندان شاهد زایمان و بدنیا امدن  کودک شیرخواره با رنگ پوست سفید از مادری با  پوست سیاه بودند.   زن سیاه پوستی که صاحب دو فرزند کاملا سفید پوست شده باعث تعجب پزشکان شده است.تولد فرزندان سفید پوست از مادری آفریقایی پزشکان و مردم را حیرت زده کرد .  برای اولین بار در جهان یک زن سیاه پوست بچه های سفید به دنیا آورد. یک زن نیجریایی ساکن بریتانیا صاحب دو فرزند سفید پوست شد.

    حیرت از بدنیا آمدن دو کودک سفیدپوست از زن سیاه

    زوج منحصر به فرد ما در شهر میلتون کینز بریتانیا زندگی میکنند. کاترین هاوارت ۳۵ ساله برای دومین بار صاحب فرزندی کاملا سفید پوست شد. اتفاقی که بنا به ادعای متخصصین ۱ در میلیون نفر امکان وقوعش وجود دارد.

    کاترین ۳ سال قبل اولین فرزندش جوناه را به دنیا آورد. دکترها در این رابطه گفتند با وجود آنکه همسر اترین, ریچارد هاوارات فردی انگلیسی و از نژاد سفید است با این حال تولد کودکی تماما سفید یک در میلیون نفر امکانپذیر است.

    متخصصین به این زوج اطلاع دادند که به هیچ عنوان امکان ندارد فرزند دومشان سفید باشد. چون چنین جهش ژنتیکی برای دومین بار امکان ندارد تکرار شود اما در کمال شگفتی فرزند دوم این زوج که یک دختر است با پوست سفید و چشمان آبی متولد شد.

    دکترها احتمال دیگری را بررسی کردند و آن وجود فردی سفید پوست در خانواده کاترین بود اما این امکان نیز از طرف زن جوان رد شد.خانواده او در نیجریا همگی سیاه پوست هستند و در خانواده آنها حتی یک نفر سفید پوست وجود ندارد.


تاريخ : جمعه 13 اسفند 1395 ساعت: 20:32 ا نویسنده : امین پارسیان ا


تلگرام چقدر از ترافیک اینترنتی شما را مصرف می‌کند؟

  • تلگرام چقدر از ترافیک اینترنتی شما را مصرف می‌کند؟

    ترفندهای تلگرام , میزان ترافیک مصرفی توسط تلگرام

    میزان مصرف اینترنت تلگرام

    استفاده از تلگرام روی دستگاه‌های هوشمند همچون تلفن همراه و تبلت، علاوه بر جذابیت هزینه‌هایی نیز دارد. 

    همان‌طور که می‌دانید برای دسترسی به این پیام‌رسان محبوب، نیازمند اتصال دستگاه هوشمند خود به شبکه جهانی اینترنت هستید و اطلاعات مبادله‌شده در این سرویس بخصوص در گروه‌های تلگرامی بسیار زیاد است.

    این حجم زیاد تبادل اطلاعات نیز بسرعت ترافیک اینترنتی شما را مصرف می‌کند و در بسیاری از موارد کاربران با اتمام بسته اینترنتی یا ترافیک مصرفی ماهانه خود مواجه می‌شوند.

    تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که تلگرام چقدر از ترافیک اینترنتی شما را مصرف می‌کند؟ آیا می‌دانید با بررسی میزان ترافیک مصرفی توسط این اپلیکیشن به‌صورت نسبتا دقیق و هوشمندانه‌ می‌توانید بسته یا سرویس اینترنتی موردنظرتان را انتخاب کنید تا مجبور نباشید ترافیک اضافه را با هزینه‌ای بیشتر تهیه کنید؟

    اگر دوست دارید میزان ترافیک مصرفی توسط اپلیکیشن تلگرام در حالت‌های مختلف استفاده از دیتای سیمکارت، اتصال به شبکه‌های وای‌فای یا حتی در اتصالات رومینگ را بررسی کنید از این روش کمک بگیرید:

    پیش از هر چیز اپلیکیشن تلگرام نصب شده روی دستگاه هوشمند خود را به آخرین نسخه (۱۶/۳ و بالاتر) ارتقا دهید.

    اپلیکیشن تلگرام را اجرا کرده و روی آیکون منوی اصلی فشار دهید.

    از منوی اصلی گزینه Settings را فشار دهید.

    گزینه Data and Storage را فشار دهید.

    در بخش Disk and network usage با فشار هریک از گزینه‌های Mobile Data Usage, Wi-Fi Data Usage, Roaming Data Usage می‌توانید میزان ترافیک مصرفی در هریک از اتصالات به روش دیتای سیمکارت، شبکه‌های وای‌فای و رومینگ را مشاهده کنید.

    ترفندهای تلگرام , میزان ترافیک مصرفی توسط تلگرام

    نمایش میزان ترافیک مصرفی توسط اپلیکیشن تلگرام در حالت‌های مختلف 

    این اطلاعات کاملا تفکیک شده هستند و می‌توانید میزان ارسال و دریافت‌های خود را به تفکیک عکس، ویدئو، پیام صوتی، فایل و پیام متنی مشاهده کنید.

    منبع:jamejamonline.ir 


تاريخ : پنج شنبه 5 اسفند 1395 ساعت: 20:34 ا نویسنده : امین پارسیان ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: