خرید شارژر وایرلس

دنا دانلود
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
امین پارسیان
تبلیغات



با امگا باتری مطمئن هستید که شارژر و باتری اصلی و با کیفیت را تهیه می کنید. آن هم با ضمانت تعویض و بازگشت وجه!

سایت تخصصی فروش اینترنتی امگا باتری از سال 1399 فعالیت خود را در حوزه فروش باتری و شارژر موبایل آغاز کرده و یکی از معتبرترین و پر مخاطب ترین سایت های ایرانی در این حوزه تاکنون بوده است.

 در قسمت اتری ها با توجه به برند موبایل می توانید اطلاعاتی نظیر ویژگی های باتری مورد نظر و دیگر اطلاعات مربوطه را بدست آورید.

همچنین با وجود بخش های پرسش و پاسخ در هر یک از بخش ها، می توانید سوالات و مشکلات خود در خصوص گوشی موبایل و یا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را مطرح و پاسخ آن را از دیگر کاربران و یا مدیران متخصص سایت دریافت نمایید.

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش کالا:

1.     قبل از ارسال کالا: در صورت انصراف از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد.

2.     بعد از ارسال کالادر صورت انصراف از خرید بعد از ارسال کالا، 15 درصد از مبلغی که باید به مشتری عودت داده شود، به عنوان ضرر و زیان از مبلغ کل کم میشود.

 

ساعات کاری و مراجعه حضوری فروشگاه امگا باتری:

 شنبه تا پنجشنبه 9 الی 17

ادرس:

تهران، میدان ونک برج نگار طبقه ۷ واحد ۸

شیراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

تلفن تماس: 09179252778 ، 09129381843

تماس با امگا باتری

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با امگا باتری، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.  

رسیدگی به انتقادها:

مشتری گرامی، اگر انتقاد یا شکایتی از امگا باتری دارید؛ برای دریافت پاسخ سریع‌تر، لطفا به آدرس omegabattery.shop@gmail.com ایمیل ارسال کنید.

آدرس دفتر تهران:

تهران، میدان ونک برج نگار طبقه ۷ واحد ۸

آدرس دفتر شیراز:

شـیـراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

 

تاريخ : چهار شنبه 29 آذر 1399 ساعت: 19:53 ا نویسنده : امین پارسیان ا


بابافون بهترین سایت در زمینه خرید لوازم قطعات موبایل در ایران می باشد که همه لوازم جانبی و قطعات موبایل که در آن به فروش می باشد اصل می باشد.

گارانتی محصولات بابا فون

تمامی محصولات در فروشگاه دارای گارانتی و ضمانت معتبر می باشند .

شرایط گارانتی بر اساس نوع محصول متفاوت است . مهلت تست یک هفته برای همه ی محصولات قرار میگیرد .

باتری ها علاوه بر تست هفت روزه دارای گارانتی سه ماهه می باشند . 

 

شرایط گارانتی : 

برچسب گارانتی با عنوان BABA  برروی محصولات زده میشود و با توجه به نوع کالا، هفت روز مهلت تست، یک ماه، سه ماه،  و یا شش ماه شامل گارانتی قرار میگیرد .

در صورت نارضایتی از خرید تا یک هفته امکان تعویض آن وجود دارد . بعد از اتمام یک هفته مرجوعی مورد قبول واقع نمیگردد .

شرایط تعویض یا مرجوع کردن کالا :

  • بعد از تحویل سفارش در صورت نارضایتی از کیفیت محصول قبل از اتمام یک هفته با پشتیبان فروشگاه هماهنگ کرده و نسبت به برگشت کالای خریداری شده اقدام بفرمایید . 
  • برچسب گارانتی برروی کالا قرار داشته باشد . فروشگاه از تحویل کالاهای مرجوعی بدو ن برچسب گارانتی و یا برچسب های مخدوش خودداری میکند . 
  • کالای مرجوعی با کالای درخواستی خریدار تعویض میگردد .

برگشت هزینه :

  • مرجوع سفارشات قبل از اتمام یک هفته انجام گیرد . 
  • برروی سفارش مرجوعی حتما هولوگرام گارانتی قرار داشته باشد .
  • سفارش مرجوعی توسط فروشگاه بررسی و در صورت اطلاع از سلامت کالا هزینه برگشت داده میشود .

مواردی که شامل گارانتی نمیباشد :

  • باد کردن باتری ( که در اثر استفاده ی ناصحیح کاربر است ) و یا تغییر ظاهری باتری
  • عدم وجود برچسب گارانتی برروی محصولات و یا مخدوش بودن برچسب
  • دوربین و تاچ ال سی دی در صورت ارسال فاقد گارانتی هستند . گارانتی دوربین و تاچ ال سی دی در صورتی است که توسط تعمیرکار فروشگاه تعویض شده باشد 

 

در صورتی که هر سوالی در مورد نحوه خدمات ما داشتید و یا نیاز به ثبت شکایات در مورد شیوه خدمات دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید و ما در اسرع وقت موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

شیراز، خیابان داریوش، مرکز تجاری شهر، فاز ۱، طبقه همکف، پلاک B43، فروشگاه بابافون

کد پستی: ۷۱۳۵۹۶۸۱۳۹

۰۹۰۳۲۰۵۵۰۰۲

۰۷۱۳۲۳۴۹۳۹۲

۰۹۰۱۲۹۸۰۲۵۷ پاسخگویی و مشاوره ابزار تعمیرات

 

Babaphone.ir@gmail.com


تاريخ : چهار شنبه 29 آذر 1399 ساعت: 19:29 ا نویسنده : امین پارسیان ا


 

سایت تخصصی فروش اینترنتی امگا ابزار از سال 1399 فعالیت خود را در حوزه فروش ابزار عمیرات موبایل و تبلت آغاز کرده و یکی از معتبرترین و پر مخاطب ترین سایت های ایرانی در این حوزه تاکنون بوده است.

همچنین با وجود بخش های پرسش و پاسخ در هر یک از بخش ها، می توانید سوالات و مشکلات خود در خصوص گوشی موبایل و یا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را مطرح و پاسخ آن را از دیگر کاربران و یا مدیران متخصص سایت دریافت نمایید.

قوانین و مقررات فروشگاه امگا ابزار

الف  شرایط و ضوابط استفاده از وبسایت:

  • کلیه کاربرانی که قصد عضویت و خریداری از امگا ابزار را دارند، باید مفاد این توافق ‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت کنند.
  • عضویت در سایت امگا ابزار و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.
  • خرید کالا از سایت امگا ابزار بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
  • خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هرگونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیر تجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات کالا های ارائه شده به صورت خلاصه و کلی بوده و این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.
  • کاربران هنگام سفارش کالا ملزم میباشند اطلاعات صحیح و کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.
  • فروشگاه اینترنتی امگا ابزار هیچگونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که میتواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند(همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و) نمی پذیرد.
  • تمام ابزاری که در فروشگاه اینترنتی امگا ابزار با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و کاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش کالا باشد.
  • سایر سایت ها و لینک هایی که برای ارائه اطلاعات بیشتر و کامل تر به کاربر در فروشگاه لینک شده اند مستقل بوده، و فروشگاه اینترنتی امگا ابزار مسئولیتی در قبال محتویات آنها ندارد.
  • ارتباط فروشگاه اینترنتی امگا ابزار با کاربران از طریق khaled.ahrari26@gmail.com برقرار میگردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند(همانند نشانی، تلفن و ) صورت می پذیرد.
  • فروشگاه اینترنتی امگا ابزار به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فناوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

منبع: https://omegaabzar.com/

 

 

تاريخ : دو شنبه 29 آذر 1399 ساعت: 19:48 ا نویسنده : امین پارسیان ا


قشم کف دستاتونه...

می‌خواید کجا بمونید؟ چی میل دارید؟ کجا می خواید برید؟ گم شدید؟ از ما بپرسید...

تاریخ جزیره قشم

نام‌های قدیمی این جزیره، “ابرکاوان” ، “کِشم” و “لافت” بوده. اسم “ابرکاوان” قدمت خیلی زیادی داره و به دوره‌ی ساسانیان برمی‌گرده. واژه‌ی “کاوان” در زبان پارسی میانه به معنی “از تبار کاوه” است و در منابع پیدا شده، کاوه اسم یک شخص خاص بوده و اسم جزیره رو از روی اسم اون برداشته‌ن. این اسم تا این زمان هم باقی مونده و الان اسم یکی از روستاهای قسمت شمالی جزیره قشمه و به صورت درگهان تلفظ می‌شه.

برای کسب اطلاعات به سایت https://qeshmgardi.com/ مراجعه کنید.

در  سال ۲۳ قمری، و در آغاز پیدایش اسلام، فرمان‌دار عرب بحرین و عمان، سپاهی رو برای تسخیر ابرکاوان آماده کرد. مرزبان کرمان در اون‌جا با استحکامات و نیروهای کمی که داشت سعی کرد مقابل اونا بایسته، اما توسط اعراب کشته شد.  و بعد از اون بود که مسلمانان به سوی جنوب ایران هجوم بردند.

ابرکاوان یا همون قشم، در اوایل تمدن اسلامی، یه شهر آباد و پررونق بوده، با روستاهایی پر از کشتزارهای پربار و نخلستان‌. در اون زمان‌ها ابرکاوان یه مرکز فعال دریانوردی و تجاری و یک منبع آب شیرین برای کشتی‌ها بوده. اما وضع برای همیشه به این خوبی باقی نمونده، به طوری که در عصر یاقوت حموی (جغرافی‌دان و تاریخ‌نویس مشهور قرن هفتم هجری قمری) جزیره ابرکاوان شکوه گذشته‌ی خودش رو کاملا از دست داده بوده، در حدی که هیچ‌کس نتونسته بود به یاقوت حموی در پیدا کردن و ثبت جایگاه و موقعیت درست و دقیق جزیره کمک کنه.

موقعیت جغرافیایی جزیره قشم

 

جزیره قشم از شمال به شهر بندرعباس، مرکز بخش خمیر و قسمتی از شهرستان بندرلنگه، از شمال‌شرقی به جزیره هرمز ، از شرق به جزیره لارک، از جنوب به جزیره هنگام و از جنوب‌غربی به جزیره های تنب بزرگ و  تنب کوچک و ابوموسی محدود می‌شه. نزدیک‌ترین بندر کشور به جزیره قشم، بندرعباسهفاصله‌ی بندرعباس تا محل سربندر قشم حدود ۲۰ کیلومتره (۵۰ دقیقه با شناورهای مسافری).  از طرفی، نزدیک‌ترین فاصله‌ی این جزیره به ساحل اصلی کشور، خطیه که دماغه‌ی شمالی جزیره، در محل بندر لافت رو به بندر پل، در شهرستان خمیر وصل می‌کنه (۲۰ دقیقه با لندینگ کرافت‌های خودرو بر). این فاصله حدود ۱۸۰۰ متره و قراره در آینده محل احداث پل خلیج فارس باشه. نقشه گوگل قشم به شکل زیره (زوم کنید تا جزئیات بیشتر مشخص بشه):


تاريخ : یک شنبه 29 آذر 1399 ساعت: 23:13 ا نویسنده : امین پارسیان ا


 

فونی شاپ بستری برای فروش عمده محصولات خود فراهم کرده است و شما در صورت نیاز به خرید عمده میتوانید از این قابلیت استفاده کنید. محصولات این فروشگاه بصورت مستقیم از برند های معتبر خارجی وارد شده و در اختیار شما قرار میگیرند و هیچ نگرانی نسبت به کیفیت محصولات خریداری شده نخواهید داشت. شما میتوانید با اعتماد و اطمینان کامل نسبت به خرید عمده باتری یا گلس برند های مختلف از این فروشگاه اقدام کنید. ضمانت اصالت کالا، قیمت مناسب، ارسال سریع و مشاوره های تخصصی از اصول جدانشدنی این فروشگاه هستند.

به دلیل واردات مستقیم محصولات، شما میتوانید با قیمت متناسب با بازار و حتی ارزانتر از سایر فروشگاه ها کالاهای مورد نظر خود را بصورت عمده از این فروشگاه خریداری کنید و از بالاترین کیفیت ممکن بهره مند شوید. با مقایسه قیمت محصولات فروشگاه فونی شاپ و مراکز دیگر میتوانید نسبت به این مورد اطمینان حاصل کنید.

شما میتوانید از هر نقطه کشور نسبت به خرید عمده محصولات مدنظر خود اقدام کنید. فروشگاه فونی شاپ در اسرع وقت با پست پیشتاز سفارشات شما را به سرتاسر کشور ارسال میکند.

برای پاسخ به سوالات خود، مشاوره و همچنین ثبت سفارش و خرید عمده باتری و گلس میتوانید از طریق شماره تماس 07191015002 و پشتیبانی واتساپ  09179071039 و همچنین از طریق آدرس ایمیل    info@fonishop.com با ما در ارتباط باشید.

باتری موبایل یک منبع تغذیه برای دستگاه‌های تلفن همراه است که ولتاژ و جریان مورد نیاز برای روشن شدن و عملکرد این دستگاه را فراهم می‌آورد. باتری‌های موبایل معمولا از جنس نیکل، لیتیوم، لیتیوم-پلیمر، لیتیوم- یون، نیکل-کادمیوم یا نیکل-متال هیدرات ساخته می‌شوند. باتری‌های امروزه که معمولا از جنس لیتیوم-پلیمر تولید می‌شوند، مقاومت بالایی نسبت به باتری‌های قدیمی که از جنس‌های دیگر ساخته شده‌اند در برابر دما، ضربه و شکل پذیری از خود نشان می‌دهند. در ادامه نکات مهم خرید باتری اصل موبایل و تبلت و روش‌های افزایش طول عمر باتری را به شما معرفی می‌کنیم. با فونی شاپ همراه باشید.

خرید باتری اصل موبایل

تعویض باتری گوشی‌های تلفن همراه و تبلت‌ها امری اجتناب‌ناپذیر است و کاربران پس از مدتی به علت ضعیف شدن باتری دستگاه‌های خود ناچار به تعویض آن‌ها هستند.

برای مشاهده و خرید هر یک موارد زیر روی لینک مربوطه کلیک کنید تا انواع باتری مرتبط با آن دسته را مشاهده نمایید:

 

فروشگاه اینترنتی فونی شاپ

فروشگاه آنلاین فونی شاپ، تخصصی ترین وکامل ترین فروشگاه لوازم جانبی اصل موبایل و تبلت است و با این هدف طراحی شده که تمام کاربران گوشی و تبلت از سراسر کشور، امکان خرید محصولات اورجینال با قیمت مناسب و با بالاترین کیفیت را داشته باشند. شما می توانید با جستجو در محصولات یا با مراجعه به دسته بندی موجود در وب سایت فونی شاپ، انواع لوازم جانبی را در کمتر از چند دقیقه سفارش دهید.

·         فت روز هفته ، 24 ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم.

·         شماره تماس 07191015002

 

 


تاريخ : یک شنبه 29 آذر 1399 ساعت: 20:15 ا نویسنده : امین پارسیان ا


قیمت تاب بچه اگر به دنبال خرید تاب کودک هستید معیار قیمت تاب برای شما حتما اهمیت خواهد داشت. با یک جستجوی ساده در گوگل قیمت تاب را پیدا خواهید کرد.

این اسباب بازی دارای انواع مختلف پلاستیکی، تاب موزیکال یا سایر تاب‌ خانگی است. انواع تاب‌ بازی کودک پس از خرید قابل تغییر رنگ نیست.

برای خرید تاب اسپرت انیل به سایت https://ninitabaneel.com/ مراجعه کنید.

 اگر رنگ وسیله بازی خود را نمی‌پسندید می‌توانید طرح پارچه جدید بر روی آن بدوزید. همچنین قابلیت شستشوی این تاب سلامت فرزندانمان را حفظ خواهد کرد.

 نحوه نصب تاب نیز به سادگی از بارفیکس یا سقف انجام می‌شود. مهمترین معیار خرید تاب بچه، ویژگی‌ها و قابلیت استفاده برای سنین مختلف است.

 بیشتر افراد به دنبال قیمت تاب کودک موزیکال بدون توجه به راحتی و میزان استفاده بچه در تاب هستند.

 اگر چه بر اساس بررسی صورت گرفته تاب، بهترین اسباب بازی برای نوزاد و کودک تا ۴ ساله است. اما بهتر است شما بعد از انتخاب صحیح اسباب بازی به قیمت مناسب آن توجه کنید.

تاب اسپرت آنیل تاب‌ اسپرت آنیل قابل استفاده همزمان برای دختر و پسر بچه شما است. طراحی پارچه این تاب‌ها به گونه‌ای است که هر دو جنس می‌توانند از این نوع تاب‌ها استفاده نمایند.

اگر می‌خواهید کادو یک تاب ایمن برای نوزاد فامیل یا آشنای خود هدیه دهید، این محصول اسپرت بهترین انتخاب خواهد بود. همچنین اگر تاب بچه در فضایی برای استفاده همزمان چند کودک نصب شده پس این محصول برای شما بهترین خواهد بود.

 تمامی تاب‌‌های آنیل دارای ویژگی‌های یکسان است و تنها تفاوت در طراحی پارچه آن‌ها است که تاب‌ها را به سه دسته تاب دخترانه، تاب پسرانه و تاب اسپرت تقسیم کرده است.

بازی کودک در شرایط کرونا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تاب بازی آنیل باعث تخلیه هیجانات و کنترل تحرک کودک شما در این شرایط خواهد شد.


تاريخ : جمعه 24 آذر 1399 ساعت: 23:26 ا نویسنده : امین پارسیان ا


ویژگی‌های بارز کابل شارژ آیفون (Original iPhone Charging cable) ارائه شده توسط مای فون، اصل بودن و داشتن تاییدیه‌ی اپل است.

این نکته از این جهت مهم است که در بازار تعداد بیشماری کابل غیراصل و بی کیفیت وجود دارد

که پس از کمی استفاده، جنس نامرغوب خود را نشان می‌دهند و کاربر را هنگام شارژ مجدد گوشی یا دیوایس خود دچار دردسر می‌کنند.

با در نظر گرفتن برچسب قیمتی مناسب این محصول می‌توان مدعی شد سرمایه‌گذاری بر روی یک کابل شناسنامه‌دار و اصل توجیه مناسبی دارد.

کابل شارژ آیفون ارائه شده توسط اپل ۱ متر بوده و این کابل نیز از همین طول بهره می‌برد.

کیفیت مواد بکار رفته در این کابل به نحوی است که با لمس آن همان احساس اصل بودن همیشگی را به کاربر منتقل می‌کند و موجب اطمینان خاطر وی می‌شود؛ یعنی پلاستیک مقاوم و اتصالات به کابل کاملا فیکس شده‌اند.

شما با این کابل می‌توانید آیفون خود را درست به شکلی که با کابل اورجینال کارخانه شارژ می‌کنید، شارژ مجدد کنید.

مشخصات:

جریان: ۲٫۴آمپر طول: ۱متر قطر: ۱ میلی متر گارانتی: ۷ روز گارانتی تعویض مای فون   قابلیت شارژ (charge) و دیتا (Sync) سازگار با انواع مدل های: iPhone X / 8 Plus / 8 / 7 Plus / 7 / 6s Plus / 6s / 6 Plus / 6 / 5s / 5c / 5 / iPad Pro / iPad Air / Air 2 / iPad mini / mini 2 / mini 4 / iPad 4th   gen / iPod Touch 5th gen / iPod nano 7th gen

مزایا:

دارای روکش TPE مغزی TC مناسب برای تمام مدل‌های گوشی آیفون از ۴ تا X   کابل شارژ آیفون

نکاتی برای انجام یک شارژ مناسب و نگه‌داری از لوازم شارژ آیفون:

۱- هر از گاهی داخل سوکت شارژ آیفون خود را بررسی کنید و با شی نوک تیز که به اجزای داخلی گوشی شما آسیب جدی وارد نمی‌کند، گرد و غبار داخل سوکت شارژ را خالی نمایید. ۲- همیشه با احتیاط سیم شارژ را به درگاه شارژ متصل کنید و چشم بسته کابل را به گوشی وصل نکنید. ۳- هنگام جدا کردن کابل از گوشی، با بی بی‌ملاحظگی و بی احتیاطی آن را جدا نکنید. ۴- گوشی را در شرایطی مناسب شارژ کنید و از معلق نگه داشتن آن بین زمین و هوا هنگام شارژ خودداری نمایید. ۵- هنگامی که متوجه تغییر در رفتار شارژ گوشی شدید و مجبور شدید دستکاری‌هایی در کابل شارژر و سوکت اعمال نمایید، زنگ خطر به صدا در آمده است. از طولانی کردن این پروسه خودداری کنید و سریعاً برای رفع مشکل به یک تعمیرکار مطمئن مراجعه کنید.

 

 


تاريخ : یک شنبه 10 آذر 1399 ساعت: 23:36 ا نویسنده : امین پارسیان ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: