جلوگیری از تخم مرغ خواری در طیور

دنا دانلود
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
امین پارسیان
تبلیغات



جلوگیری از تخم مرغ خواری در طیور

نکاتی برای جلوگیری از تخم مرغ خواری در طیور

 

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در پرورش مرغ وجود دارد این است که مرغ ها، تخم های خود را می خورند! تخم مرغ خواری توسط مرغ ها یک چالش خطرناک و بسیار جدی است. اگر این چنین باشد، به شدت باید با آن مقابله کنید. هر چه دیرتر برای رفع این مشکل اقدام کنید، مراحل ترک عادت تخم مرغ خواری برای پرندگان، سخت ‌تر می‌شود. اگر در پرورش مرغ با این چنین مشکلی مواجه هستید، در همان مراحل ابتدایی، با تغییر سبک زندگی در نگهداری مرغ ها و تغییر در لانه آنها، شرایط را به گونه ای تنظیم کنید که به تدریج این عادت از بین برود. برای حل این مشکل، برخی از نکات مهم وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌ کنیم. 


تاريخ : یک شنبه 20 تير 1399 ساعت: 16:3 ا نویسنده : امین پارسیان ا



این که شارژر سامسونگ را از کجا بخریم می تواند اساسی ترین مشکلی باشد که وقتی به وجود یک نمونه شارژر جدید برای گوشی سامسونگ خود نیاز داریم، با آن مواجه می شویم؛ مشکلی که راه حل های فراوانی دارد و وجود همین راه حل های فراوان خود مشکل مجزایی است و تقاضا کننده ها را سردرگم می کند.
از آن جا که وجود انواع و اقسام مراجع حضوری و غیر حضوری مسئله ای است که در فرایند خرید شارژر سامسونگ مشکل ساز می باشد، موضوع این متن را به معرفی چند مورد از سایت های معتبری اختصاص داده ایم که در این زمینه فعالیت می کنند. سایت هایی که با وجود آن ها از سردرگمی در آمده و می توانیم به آسودگی به خرید اورجینال ترین شارژر های ساموسنگ بپردازیم.
یک وب سایت فروش شارژر سامسونگ باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا مورد اطمینان واقع شود؟
به طور کلی مراجع آنلاین می بایست دارای ویژگی های مختلفی باشند تا مورد اطمینان واقع شده و منجر به جلب رضایت مشتریان شوند، حال فرقی نمی کند این مراجع در حال فروش شارژر سامسونگ هستند یا هر چیز دیگری.
برخی از این ویژگی ها عبارت می باشند از:
سر لوحه قرار دادن اهدافی که تماماً در راستای تامین رفاه حال مشتریان هستند می تواند از جمله اساسی ترین ویژگی های یک مرجع متعهد و معتبر باشد.
کسب تمام نماد ها و مجوز های خرید و فروش آنلاین نیز از دیگر مسائلی است که حاکی از معتبر بودن وب سایت های فروش آنلاین می باشد.
شناخته شده بودن در جامعه نیز عامل مهمی در این راستا به شمار می رود. البته گفتنی است شناخته شده بودن باید با آوازه ای ناشی از رضایت خریداران و نظر مثبت آن ها باشد.
ارائه ی نمونه کالا های با کیفیت نیز مورد مهمی است. این مورد به این معنا است که وب سایت مربوطه باید در حال فروش نمونه های اصل باشد، نمونه هایی که دارای تمام المان های مربوط به شارژر های اورجینال هستند.
ارسال سریع، دریافت مقرون به صرفه ترین مبالغ، تنوع بالا و ... نیز از دیگر ویژگی هایی است که منجر می شوند یک مرجع فروش آنلاین قابل اطمینان و معتبر باشد.
چند مورد از بهترین سایت های خرید شارژر سامسونگ
دیجی کالا، bestbuy.com و www.emdadmobile.com از جمله چند مورد از بهترین وب سایت هایی هستند که در زمینه ی فروش شارژر سامسونگ فعالیت می کنند و توانسته اند در طول فعالیت های خود اعتماد مطلوب مشتریان را به نحو احسن جلب کنند.
در ادامه پیرامون وب سایت های مذکور کمی صحبت کرده اطلاعات مختصری ارائه داده ایم:
وب سایت bestbuy.com در واقع متعلق به آمریکا می باشد. این وب سایت با این که از لحاظ اعتبار در سطح مطلوبی قرار دارد اما از آن جا که فروشنده های آن فاصله ی زیادی با ایران دارند تحویل کالا های خریداری شده مستلزم صرف زمان زیادی هستند.
دیجی کالا نیز یک وب سایت کاملاً ایرانی می باشد و در زمینه ی فروش محصولات مختلفی فعالیت می کند‌. در حقیقت شارژر سامسونگ تنها یکی از کالا هایی است که در این وب سایت معتبر به فروش می رسد.
حال نوبت به مورد سوم یعنی وب سایت امداد موبایل با نشانی www.emdadmobile.com می رسد که به طور کاملاً اختصاصی در حوزه ی فروش تجهیزات و قطعات موبایل فعالیت می کند. خرید شارژر سامسونگ از این وب سایت را به شدت پیشنهاد می کنیم، فلذا کاملاً اختصاصی بوده و به طور قطع شارژر هایی اصل و با بهترین کارایی ارائه می دهد.


تاريخ : شنبه 20 تير 1399 ساعت: 19:24 ا نویسنده : امین پارسیان ا


به زمانی فکر کنید که بخاطر مشکلاتی نظیر از دست دادن شغل، تشخیص بیماری برای خودتان یا یکی از عزیزان تان، یک حادثه ناگوار و یا هرچیزی از این دست، احساس ناامیدی زیادی را تجربه کردید. احساساتی که از اتفاقات به یاد دارید ممکن است ناامیدی، درد، ناراحتی، اضطراب، ترس و نگرانی و... باشد. آیا در این مواقع سخت، یکی از دوستان یا عزیزان تان را به یاد می آورید که تلاش می کرد با مثبت گرایی امید را به شما تزریق کند؟

ممکن است چیزهای امیدبخشی که گفته، چیزهایی همچون "این هم می گذره، تو از پسش برمیای"، "چیزی که تو رو نکشه قوی ترت می کنه"، "نگران نباش در آینده با فرد بهتری آشنا خواهی شد" باشد. یا شاید هم بخاطر امید دادن بیشتر به شما از تجربه های مشابه صحبت کند و جملاتی مانند اینکه "من کسی رو می شناسم که همین بیماری رو داشته و به خوبی از پسش براومده، اصلا نگران نباش" را بگوید.

خب، در مواقع شنیدن این جملات چه احساسی داشتید؟ آیا این جملات احساس بهتری به شما داد؟ آیا باعث شد نسبت به آینده امیدوار تر باشید ؟ یا برعکس احساسات منفی بیشتری را برایتان به ارمغان آورد؟ اگر ماحصل این تلاش برای مثبت گرایی، فقط و فقط احساسات منفی بوده، این همان چیزی است که ما از آن تحت عنوان "مثبت گرایی سمی" یاد می کنیم!

مثبت گرایی سمی چیست؟

مثبت گرایی سمی یعنی احساس شادی مفرط و بی اندازه! روند مثبت گرایی سمی می تواند منجر به انکار و به حداقل رساندن احساسات منفی و در نهایت بی اعتبار کردن احساسات واقعی شود.

چند نمونه از مثبت گرایی سمی:
  • نادیده گرفتن، پنهان کردن، بی ارزش کردن یا کنار گذاشتن احساسات واقعی خود

  • احساس شرم و گناه ننسبت به احساس واقعی خود

  • تظاهر به درست بودن همه چیز در صورتی که واقعا اینطور نیست

  • به حداقل رساندن و بی ارزش کردن هر احساسی جز شادی

  • بی اعتبار کردن تجربه یا سرخوردگی شخصی

درست است که مثبت نگر بودن یکی از اصول خوب و مفید است اما فقط زمانی که به عنوان کورسوی امیدی از آن استفاده می کنیم، اگر این مثبت گرایی باعث شود تمام احساسات واقعی مان را انکار کنیم، دیگر نمی توانیم به عنوان صفتی مثبت از آن یاد کنیم.

دیدن نیمه پر لیوان، امید به آینده و خوش بینی تا زمانی خوب است که احساسات واقعی ما را انکار نکند، چرا که انکار احساسات منفی یا واقعی ما می تواند به مرور باعث آسیب به ما شده و ضربه مهلک تری به ما بزند.

در شرایط شیوع رو به افزایش ویروس کرونا، که روزانه در حال تجربه احساسات منفی مانند اضطراب، ترس، نگرانی و ...هستیم، قطعا باید مثبت نگر باشیم و به آینده و روزی که یک درمان قطعی برای آن پیدا شود امید داشته باشیم، اما مثبت گرایی به جا، نه مثبت گرایی سمی، چرا که مثبت گرایی سمی باعث می شود تمام احساسات منفی مان را سرکوب کنیم و حتی گاهی موارد بهداشتی را رعایت نکرده و بیش از پیش به شیوع ویروس کمک کنیم.

جایگزین های مثبت گرایی سمی

اعتبار بخشیدن و تایید احساسات همه چیزی است که یک فرد در هنگام ناراحتی می خواهد. همه ما وقتی ناراحت هشتیم، استرس داریم و یا مضطربیم دوست داریم از این حس با دیگران صحبت کنیم و آن ها این احساسات ما را تایید کنند، قطعا در این شرایط نمی خواهیم که کسی به ما بگوید که اکنون باید چه احساسی داشته باشیم یا چه احساسی نداشته باشیم.

اول از همه، شما باید خودتان را تایید کنید

احساسی که دارید را از خودتان پنهان نکنید یا سعی در انکار آن نداشته باشید. حقیقت این است که وقتی سعی می کنید چیزی که احساس می کنید را انکار کنید و احساسات خود را نادیده بگیرید، آن ها از بین نمی روند. آنها به درون شما می روند و از شما تغذیه می کنند و باعث درد و ناراحتی بیشتر می شوند. چیزهایی که با عنوان حمله قلبی "ناگهانی"، فشار خون بالا "غیر قابل توضیح" یا اضطراب "گیج کننده" از آن یاد می کنیم، اغلب حاصل همین انکار احساسات است.

باید احساسات خود را بشناسید. عصبانی هستید؟ ترسیده اید؟ خسته و نگران هستید؟ هیچ اشکالی ندارد، کاملا طبیعی است. زمانی که به احساسات خود بها می دهید، می توانید برای رفع آن تلاش کنید و به هر صورت آن را حل کنید.

در مطالعه ای در مورد پذیرش احساسات، Iris Mauss ، استادیار روانشناسی UC Berkeley، دریافت که "افرادی که عمدتا احساسات منفی خود را می پذیرند، اغلب احساسات منفی کمتری را تجربه می کنند، که این امر به سلامت روانی آن ها را بهتری می بخشد."

این بدان معنا نیست که شما باید در احساسات منفی خود غرق شوید، کافیست آن ها را بپذیرید و بعد برای رفع آن ها تلاش کنید.

Dr. Ruth Ziemba می گوید: "چیزی که در درون توست را احساس کن، اما اجازه نده که جزئی از تو بشود. به جای اینکه بگویی "من غمگینم" بگو "من احساس ناراحتی می کنم."

همدلی و دلسوزی اغلب واکنش های درستی هستیند

همدلی توانایی درک احساسات شخص دیگر یا به قول معروف راه رفتن با کفش های اوست. فقط کافی است به دوست تان که ناامید است بگویید "من درکت می کنم" یا "متاسفم که این اتفاق افتاده" ، همدلی به این شکل خیلی موثرتر از گفتن جمله های مثبت سمی است.

شفقت نیز مانند همدلی است، شفقت بخشی ذاتی از پاسخ انسان به رنج است، که شامل یک تجربه سه بخشی از توجه به درد دیگران، احساس همدردی با او و واکنشی موثر در این مورد است.

زمان بندی همه چیز است

گاهی شرایطی پیش می آید که خوش بینی و امید دادن ما، دقیقا همان چیزی باشد که یک فرد نیاز دارد. اما چیزی که در این بین وجود دارد این است که باید زمان مناسب آن را بدانید.

به عنوان مثال، زمانی که دوست شما به شما می گوید که پارتنر یا نامزدش به طور غیر منتظره‌ای او را ترک کرده‌، گفتن جملاتی مانند  "تو در آینده با فرد بهتری آشنا خواهی شد" یا "من هیچوقت احساس خوبی به او نداشتم" مفید و موثر نیست. به جای این جملات می توانید در مورد این موضوع با او صحبت کنید و اجازه بدهید که از احساسی که اکنون دارد حرف بزند، گاهی تنها کاری که می توانید در این زمینه انجام دهید، همان سکوت است. در نهایت پس از اینکه او از تمام حس هایی که در حال تجربه آن هاست، صحبت کرد، در مورد آینده به او امید بدهید و او را به خوش بینی دعوت کنید.

فقط گوش کنید

گاهی واقعا مجبوریم خوش بین باشیم، چون نمی دانیم در مورد یک وضعیت خاص چه چیزی بگوییم. اکنون کسی که دوستش داریم صدمه دیده است و ما می خواهیم که او احساس بهتری داشته باشد. در این شرایط حاضرید هر کاری انجام دهید تا کمی احساس خوب درون او ایجاد کنید، اما به یاد داشته باشید که گوش دادن بهترین کاری است که می توانید بکنید. گوش کنید تا بفهمید چه خبر است. فضای لازم را برای او فراهم کنید تا بدون ترس از قضاوت، انتقاد و شرم، بتواند از احساس درونی اش صحبت کند.

هنگامی که زمانی را صرف گوش دادن می‌کنید، واقعا می‌توانید درک کنید که یک نفر در مورد وضعیت چه احساسی دارد و زمانی که واقعا درک کنید که او چه احساسی دارد، می توانید واکنش بهتری نشان دهید.

اجازه بدهید خود فرد جریان را به دست گیرد

زمانی که دوست یا یکی از عزیزانتان چیزی را برایتان تعریف می کند، اجازه بدهید کنترل جریان را خودش به دست گیرد، اگر از در ِ ناامیدی و ناراحتی وارد شده، بگذارید تا از احساسش در این مورد صحبت کند، و اگر با خوش بینی و امید بحث را شروع کرده شما هم همین روال را ادامه بدهید.

چند سال پیش، من در یک مهمانی بودم و یکی از دوستانم را پس از مدت ها دیدم و به من گفت که طلاق گرفته است. واکنش من در این مورد به این صورت بود که گفتم "ای وای، من خیلی متاسفم"، فورا گفت: "نه نه ناراحت نشو، این بهترین کاری بود که می توانستم انجام بدهم و واقعا از تصمیمی که گرفتم خوشحالم. "

 


تاريخ : سه شنبه 31 تير 1399 ساعت: 18:19 ا نویسنده : امین پارسیان ا


امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: