تهران کلایمر و خرید کلایمر

دنا دانلود
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
امین پارسیان
تبلیغات



تهران کلایمر، بهترین شرکت کلایمری در تهران در زمینه اجاره کلایمر تقدیم می کند.

آنچه در مورد بیمه صاحبخانه باید بدانید

تهران کلایمر

برای جابجایی موارد خیلی سنگین یا اجسامی که در اسانسور جا نمی شوند که بخواهید به طبقات بالا جابجا کنید، می توانید از کلایمر استفاده کنید.

که هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ سرعت انجام کار بسیار به صرفه تر است. برای اجاره کلایمر با تهران کلایمر در تماس باشید. تهران کلایمر 24 ساعته در خدمت مشتریان در تهران و کرج است.

به آتش نشانی های آتش نشانی و آتش نشانی ها به بخش های آموزشی و تجهیزات بخش - در یک طبقه بندی قرار می گیرد که برای تعیین نرخ شما استفاده می شود.

اگر ملکی را در منطقه ای با کلاس حفاظت از آتش 6 انتخاب کنید ، هزینه بسیار کمتری برای صاحب خانه پرداخت خواهید کرد.

البته ، این تنها عاملی نیست که تعیین می کند برای بیمه صاحبخانه چه مبلغی پرداخت خواهید کرد.

مواردی مانند نرخ جرم و جنایت ، خطر بلایای طبیعی و سایر ملاحظات نیز در این میان نقش دارند.

اگر می خواهید هزینه های بیمه را پایین نگه دارید ، به نفع شماست که با یک نماینده بیمه تماس بگیرید تا درباره هر یک از این عوامل و نحوه تأثیر آنها بر نرخ در محله های مختلف بیشتر بدانید.

 

وقتی صحبت از بیمه صاحب خانه می شود ، پیچیدگی های بسیار کمی وجود دارد که به راحتی می توان از برخی عوامل پنهان که باعث افزایش نرخ شما می شوند و یا شما را در برابر محافظت نمی گذارد ، غافل شد.

اگر در حال ساخت خانه جدید هستید ، برخی از مواردی که باید در نظر بگیرید در اینجا آمده است!

بیمه ساخت و ساز جدید:
بسیاری از مالکان خانه با این فرض که بیمه نامه سازنده هرگونه خطای ساختمانی را پوشش می دهد ، وارد مراحل ساختمانی می شوند. حقیقت این است که سیاست سازنده فقط تجارت سازنده را پوشش می دهد.

بنابراین ، اگر فاجعه ای اتفاق بیفتد - مانند طوفان شدید که به مواد یا محل ساخت و ساز آسیب برساند - خط مشی سازنده هیچ گونه حمایتی از شما نخواهد داشت.

اینجاست که سیاست ساخت و ساز جدیدی مطرح می شود. این سیاست ها معمولاً بسیار ارزان هستند و راهی عالی برای محافظت از دارایی های شما در مرحله ساخت پروژه شما هستند.

 

کلاسهای حفاظت در برابر آتش و موارد دیگر
صنعت بیمه بسیاری از خطرات مختلف را ارزیابی می کند و از آنها برای تعیین نرخ بیمه استفاده می کند. کلاس های حفاظت در برابر آتش (که توسط اصحاب صنعت به عنوان برنامه طبقه بندی حفاظت عمومی ISO شناخته می شود) یکی از بزرگترین عوامل در تعیین نرخ بیمه است.

این رتبه ها به هر محله ای اختصاص داده می شود که توانایی منطقه آتش سوزی شما را در مهار آتش سوزی در نظر می گیرد.

 

مواد را عاقلانه انتخاب کنید.
حتی مصالح ساختمانی که انتخاب می کنید تأثیر زیادی در نرخ بیمه شما دارند. اگر می خواهید هزینه ها را پایین نگه دارید ، چیزی مانند سایدینگ گچ یا آجر را در نظر بگیرید که به راحتی از سایدینگ چوب یا وینیل آسیب می بیند.

از آنجا که سقف فلزی در برابر آسیب باد بهتر ایستاده است ، به طور معمول هزینه آن برای بیمه شدن کمتر از زون آسفالت است.

حتی مواردی مانند انتخاب قاب بندی نیز تفاوت ایجاد می کند. یک خانه با قاب چوبی از یک خانه ساخته شده با بلوک های بتونی قابل اشتعال است ، به این معنی که بیمه آن کمی بیشتر هزینه خواهد کرد.

یکی از نکات مهم در مورد ساخت خانه خود این است که شما باید تمام تصمیماتی را بگیرید که در نهایت بر قیمت پرداختی برای بیمه صاحب خانه تأثیر می گذارد. مقرون به صرفه ترین محله ها و مصالح ساختمانی را انتخاب کنید و پس انداز سال های آینده را خواهید داشت!


تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1399 ساعت: 21:44 ا نویسنده : امین پارسیان ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: