باید از نیروهای جوان و مومن با تفکر جهادی استفاده کرد

دنا دانلود
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
امین پارسیان
تبلیغات



باید از نیروهای جوان و مومن با تفکر جهادی استفاده کرد

  • باید از نیروهای جوان و مومن با تفکر جهادی استفاده کرد

    وزیر پیشنهادی نیرو با بیان اینکه ساختار وزارت نیرو نیازمند تحول است، گفت: باید از نیروهای جوان و مومن که دارای انگیزه کافی و تفکر جهادی هستند برای اداره این وزارتخانه استفاده شود.

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حبیب اله بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو صبح امروز با حضور در فراکسیون نمایندگان ولایی، گفت: بحث آب امروز یکی از بحران‌های کشور است، منابع آب ما محدود است و صنعت کشاورزی کشور مانیازمند بهره برداری درست از منابع آب است.

    وی با اشاره به اقداماتش در وزارت نیرو در دولت اصلاحات اظهار داشت: در آن زمان تأمین آب شهر‌ها و پروژه‌های سدهای مخزنی در دستور کار ما قرار داشت. البته باید به مدیریت تقاضا و بهره وری نیز می‌پرداختیم. اما در دوره‌های بعد از بنده نسبت به این دو موضوع مهم اقدامات مهمی صورت نگرفت و فشارهای زیادی به منابع زیرزمینی آمد.

    بیطرف تأکید کرد: تعداد زیادی از روستا‌ها امروز با تانکر آبرسانی می‌شود، باید طرح هایی برای طرح استحصال طبیعی آب اجرا شود و راهکارهای اقتصادی برای تجارت آب پیش بینی گردد.

    وزیر پیشنهادی نیرو تصریح کرد: سند جامع آب با رویکرد یکپارچه با اتکا به ظرفیت مدیریتی وزارت نیرو ارائه خواهد شد.

    وی همچنین با انتقاد از ساختار وزارت نیرو اظهار داشت: ساختار وزارت نیرو تحلیل رفته و کارا نیست. مدیریت در این وزارتخانه ضعیف شده و نیروهای کارشناس و بازنشسته شده و انگیزه کافی ندارند.

    بیطرف در پایان گفت: باید از نیروهای جوان و مومن که دارای انگیزه کافی و تفکر جهادی هستند برای اداره این وزارتخانه استفاده شود تا تحولی در ساختار مدیریتی وزارت نیرو ایجاد گردد.


تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 14:30 ا نویسنده : امین پارسیان ا


قطر پس از قطع رابطه با ۴ کشور عربی ۲۹ میلیارد دلار سلاح خرید

  • قطر پس از قطع رابطه با ۴ کشور عربی ۲۹ میلیارد دلار سلاح خرید

    قطر پس از قطع رابطه با چهار کشور عربی، ۲۹ میلیارد دلار سلاح از آمریکا و کشورهای اروپایی و نیز ترکیه خریده است.

    به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، قطر پس از قطع رابطه با چهار کشور عربی، ۲۹ میلیارد دلار سلاح از آمریکا و کشورهای اروپایی و نیز ترکیه خریده است.
    به گزارش شبکه العربیه، گزارش‌های رسانه‌ای نشان می‌دهد قطر در چند ماه گذشته به ویژه پس از قطع رابطه با چهار کشور عربی، ۲۹ میلیارد دلار سلاح خریده است.
    قطر این مقدار سلاح را از آمریکا و کشورهای اروپایی و نیز از ترکیه خریده است. قطر ۱۲ میلیارد دلار از این مبلغ را برای خرید جنگنده‌های اف ۱۵ از آمریکا و ۶ میلیارد دلار را برای خرید کشتی‌های جنگی از ایتالیا هزینه کرده است که آن‌ها را سال ۲۰۱۸ تحویل خواهد گرفت. هفت میلیارد دلار از این مبلغ نیز بابت خرید ۴۲ فروند جنگنده رافائل، نصیب فرانسه شده است. قطر همچنین ۶۲ دستگاه تانک و خودروی زرهی به قیمت دو میلیارد و دویست و ده میلیون دلار از آلمان خریده است. ترکیه نیز تجهیزات نظامی به قیمت دو میلیارد دلار به قطر فروخته است. طبق اعلام وزارت دادگستری انگلیس، قطر با وجود کوچکی و جمعیت کم، سومین خریدار بزرگ سلاح در جهان است.


تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 14:8 ا نویسنده : امین پارسیان ا


احتمال صعود ایران و چین در روز چهارم

  • احتمال صعود ایران و چین در روز چهارم

    تیم‌های ایران و چین در صورت پیروزی سه امتیازی مقابل حریفان خود در روز چهارم مسابقات انتخابی قهرمانی جهان، سهمیه این رقابت‌ها را کسب می‌کنند.

    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت فدراسیون والیبال، در پایان رقابت‌های روز سوم، ایران و چین با دو پیروزی و شش امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند.

    در صورتی که ایران مقابل قزاقستان و چین مقابل کره جنوبی بتوانند به پیروزی با نتیجه سه بر صفر یا سه بر یک دست یابند به سه پیروزی و ۹ امتیاز خواهند رسید و قطعا سهمیه شرکت در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان را کسب می‌کنند و رقابت‌های پنجمین روز تشریفاتی خواهد بود.

    تن‌ها در صورتی که این دو مسابقه با نتیجه دیگری رقم بخورد، کار صعود تیم‌ها به روز آخر کشیده می‌شود.

    رقابت‌های انتخابی مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ جهان از ۱۹ تا ۲۳ در سالن حسین رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.

    تیم‌های ایران، کره جنوبی، چین، قطر و قزاقستان در این رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند و در نهایت دو تیم برتر راهی رقابت‌های قهرمانی جهان که سال آینده به میزبانی ایتالیا و بلغارستان برگزار می‌شود، راه پیدا خواهد کرد.


تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 13:43 ا نویسنده : امین پارسیان ا


برانکو: چرا بدون دلیل درباره پاس ندادن بازیکنان به منشا صحبت می‌کنید؟/منشا هم به بازیکنان پاس نداده است! - باز خبر

  • برانکو: چرا بدون دلیل درباره پاس ندادن بازیکنان به منشا صحبت می‌کنید؟/منشا هم به بازیکنان پاس نداده است! - باز خبر

    بازخبر / برانکو در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه پرسپولیس بازنده شود یا پیروز حاشیه دارد و گفته می شود که بازیکنان به منشا پاس نمی‌دهند، گفت: به من توضیح بدهید منشا چندبار به بازیکنان دیگر پاس نداده یا اینکه بازیکنان به منشا پاس نداده‌اند. من آمارش را دارم. چرا بدون دلیل صحبت می‌کنید.

    وی تصریح کرد: چند بار دیگر بازیکنان به منشا پاس نداده‌اند؟ در دقیقه ۹۲ منشا به فرشاد و مسلمان پاس نداد و شوت زد. در یک موقعیت دیگر مسلمان بین فرشاد و منشا، ترجیح داد به فرشاد پاس بدهد و مشکلی وجود ندارد. من دو بار فیلم بازی را دیدم. یکبار محسن مسلمان می‌توانست بین فرشاد و منشا یکی را انتخاب کند  و فرشاد را انتخاب کرد. عصبانیت منشا برای سومین تست دوپینگ متوالی بود زیرا معمول نیست که یک بازیکن مدام برای تست دوپینگ انتخاب شود.  دلیلی برای اینکه مدام از منشا تست دوپینگ گرفته شود وجود ندارد و سه تست دوپینگ از یک بازیکن زیاد و بیش از حد است.

    برانکو در مورد اینکه ممکن است برخی از بازیکنان اصلی تیم در هفته چهارم لیگ برتر برای بازی با الاهلی استراحت داده شود گفت: خیر همیشه اولین بازی روبرو مهم‌ترین بازی است و بعد از آن بازیکنانم شش روز برای ریکاوری زمان دارند بنابراین لزومی برای این کار وجود ندارد.

    سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه شما گفته‌اید موهایتان در ایران سفید شده و سکه شانس شما در ایران چیست و شما عصبانی شده‌‌اید، (یک سوال بی ربط!) گفت: من چنین حرفی نزده‌ام! این نظر شماست و نظر من نیست. من فقط بخاطر اینکه چمن به موقع کوتاه نشده عصبی شده‌ام. حرف خودتان را در دهان من نگذارید! من گفتم ممکن است موهایم در ایران روشن شده باشد. این حرف بخشی از حقیقت است و بخشی از آن جوک است. حقیقت این است که سنم بالا می‌رود و موهایم روشن می‌شود.

    برانکو در مورد تقابل با تیم میثاقیان و بازی دفاعی سیاه جامگان گفت: همه تیم‌ها مقابل ما بسته بازی می‌کنند و این موضوع شامل حال تراکتورسازی و نفت هم می‌شد. توجه کرده باشید وقتی ما ۲ بر صفر هم پیش افتادیم آنها بسته بازی کردند. سخت است اما با تمرین کردن و آماده کردن خودمان می‌خواهیم به چنین مشکلاتی غلبه کنیم. این برای حریفان ما تبدیل به قاعده شده اما اگر حریفان بسته بازی کنند باز هم خوب بازی می‌کنیم مقابل نفت ۳ گل زدیم و ۲ گل به تراکتورسازی زدیم. سخت‌ترین جدول را در مقایسه با تیم‌های دیگر داشتیم. بازی با تراکتورسازی و رقابت دیرینه ما با تراکتورسازی برای همه آشکار است. مقابل قهرمان جام حذفی هم در تختی بازی کردیم که کار سختی بود. مقابل فولاد در آزادی بازی کردیم تیمی که گربه سیاه ما در ادوار لیگ بوده است.

    وی در مورد اینکه مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل کدام تیم‌ها هستند، عنوان کرد: اکنون آغاز لیگ است و نتایج خیلی معنا دار برای تیم‌ها نیست. ۲۷ هفته دیگر باقی است. یقین دارم استقلال، ذوب آهن و تراکتورسازی و سپاهان و پارس جنوبی بهتر خواهند شد. یکی از تیم‌های غافلگیرکننده تیم پارس بوده و سایپا را هم فراموش نکنید مربی و تیم خوبی دارند.


تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 13:18 ا نویسنده : امین پارسیان ا


ترامپ: ایران مطلقاً به روح توافق هسته‌ای پایبند نیست - باز خبر

  • ترامپ: ایران مطلقاً به روح توافق هسته‌ای پایبند نیست - باز خبر

    بازخبر /  «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا بامداد شنبه بار دیگر ایران را به عدم پایبندی به روح «برجام» متهم کرد.

    وی که بعد از دیدار با اعضای تیم امنیت ملی‌اش در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، در جواب سوالی درباره پایبندی ایران به توافق هسته‌ای گفت: «ما نقظه‌نظرات بسیار قاطعی داریم، ولی می‌گویم که آنها مطمئناً به روح توافق پایبند نیستند… درباره پایبندی به روح توافق، می‌گویم که ایران مطلقاً پایبند نیست.»

    ادعای ترامپ در حالی مطرح می‌شود که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تمامی گزارش‌های خود بعد از اجرایی شدن برجام پایبندی ایران به این تواقق هسته‌ای را تأیید کرده است


تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 22:31 ا نویسنده : امین پارسیان ا


دانشگاه پیام نور قزوین 300 دانشجوی هنر می‌پذیرد/ ثبت‌نام از 19 تا 23 مردادماه ادامه دارد

  • دانشگاه پیام نور قزوین 300 دانشجوی هنر می‌پذیرد/ ثبت‌نام از 19 تا 23 مردادماه ادامه دارد

    رئیس دانشگاه پیام نور قزوین بیان کرد: دانشگاه پیام نور در رشته هنر در پنج گرایش نقاشی، کتابت و نگارگری، مرمت بناهای تاریخی، صنایع دستی و ارتباط تصویری دانشجو می‌پذیرد.

    به گزارش خبرگزاری دانشجو، سیدرضا مهرنیا رئیس دانشگاه پیام نور قزوین با اشاره به رشته هنر در دانشگاه پیام نور استان قزوین داشت: دانشگاه پیام نور در رشته هنر در پنج گرایش نقاشی، کتابت و نگارگری، مرمت بناهای تاریخی، صنایع دستی و ارتباط تصویری دانشجو می‌پذیرد.

    وی گفت: پذیرش در این گرایش‌های هنری هم از طریق کنکور و هم از طریق بدون کنکور تا مقطع کارشناسی است که از 19 تا 23 مرداد ماه سال جاری ثبت‌نام ادامه دارد.

    رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین مطرح کرد: این دانشگاه با هیأت علمی بسیار خوب و اساتید برجسته در رشته‌های مختلف تحصیلی درصدد پرورش نیرویی متخصص در امور مختلف بوده و رشته هنر این دانشگاه هم با شرکت در نمایشگاه‌ها و همایش‌های مختلف در سطح استان در بحث کارآفرینی و فروش بسیار موفق بوده است.

    مهرنیا یادآور شد: در رشته هنر، کارگاه‌های سفال و آتلیه‌های مجهز فضایی را به وجود آورده که دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی، برای انجام فعالیت‌های تخصصی خود همچنان از فضاهای کارگاهی این دانشگاه استفاده می‌کنند.

    این مسئول اضافه کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو در گرایش‌های مختلف رشته هنر در دانشگاه پیام نور استان قزوین 300 نفر است.


تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 21:39 ا نویسنده : امین پارسیان ا


لزوم پایان دادن به فاجعه انسانی در یمن و یافتن راه حل‌های سیاسی

  • لزوم پایان دادن به فاجعه انسانی در یمن و یافتن راه حل‌های سیاسی

    در دیدار نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن با وزیر خارجه کشورمان آخرین تحولات یمن بررسی و بر لزوم پایان دادن به فاجعه انسانی در این کشور و یافتن راه حل‌های سیاسی جامع تاکید شد.

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در دیدار اسماعیل ولد الشیخ احمد نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن با محمد جواد ظریف آخرین تحولات یمن بررسی و بر لزوم پایان دادن به فاجعه انسانی در این کشور و یافتن راه حل‌های سیاسی جامع تاکید شد.


تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 21:15 ا نویسنده : امین پارسیان ا


دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان در مراسم گرامیداشت شهید حججی حضور می یابند

  • دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان در مراسم گرامیداشت شهید حججی حضور می یابند

    دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان در مراسم گرامیداشت روز یکشنبه شهید حججی در مسجد جامع نجف آباد اصفهان حضور می یابند.

    به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان طی اطلاعیه ای اعلام کرد که همراه با دانشگاهیان این دانشگاه در مراسم گرامیداشت "شهید والامقام محسن حججی" که روز یکشنبه 22 مردادماه در مسجد جامع شهرستان نجف آباد اصفهان برگزار می گردد، حضور می یابد. 

    لازم به ذکر است زمان برگزاری مراسم از 9:30 تا 11:30 صبح خواهد بود و سرویس برای دانشجویان خانم و آقا ساعت 9:30 صبح از مقابل یادمان شهدای دانشگاه حرکت خواهد کرد.  


تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 20:59 ا نویسنده : امین پارسیان ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: