چرا داشتن دوست مفید است؟ - تهران چت

دنا دانلود
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
امین پارسیان
تبلیغات



اکثر مردم دوستان خوب را از مهم ترین افراد زندگی خود می دانند. اگرچه همه دوستان خوب نیستند.

دوستان خوب علناً ارتباط برقرار می کنند. آنها معمولاً از گفتن حقیقت ابایی ندارند، حتی زمانی که فکر می کنند ممکن است شما آن را دوست نداشته باشید. با این حال، آنها شما را برای شما می پذیرند - همانطور که شما آنها را قبول دارید. شما می توانید به آنها اعتماد کنید تا به مرزهای شما احترام بگذارند، حتی زمانی که با یکدیگر مخالف هستند.

اگر نیاز به پیدا کردن دوست دارید، به این سایت سر بزنید. http://www.tehran21chat.ir/

دوستی های سالم شامل حمایت متقابل نیز می شود، بنابراین یک دوست خوب فقط از شما انتظار ندارد که به آنها کمک کنید. آنها همچنین در صورت امکان از شما حمایت می کنند - حتی اگر تنها چیزی که می توانند ارائه دهند گوش شنوا باشد.

گیلاس بالای سر؟ دوستی محکم برای سلامتی شما نیز مفید است. در اینجا نحوه

1. تنهایی و انزوای اجتماعی کمتر
تنهایی و انزوای اجتماعی می تواند بر سلامت روحی و جسمی تأثیر بگذارد و این روزها افراد بیشتری احساس تنهایی می کنند.

برای درک تفاوت بین این نگرانی‌ها، به این فکر کنید: دوستان به شما کمک می‌کنند از انزوا دوری کنید، اما دوستان خوب به جلوگیری از تنهایی کمک می‌کنند.

آیا تا به حال عبارت "تنها در یک جمعیت" را شنیده اید؟ شما می توانید دوستان زیادی داشته باشید و همچنان احساس تنهایی کنید، حتی اگر منزوی نباشید.

این کیفیت رابطه است که واقعاً مهم است. دوستی های معمولی یا سطحی اغلب حمایت عاطفی زیادی را ایجاد نمی کنند. ممکن است دوستان بازی، دوستان قهوه یا شریک ورزشی داشته باشید، اما اگر کسی را ندارید که به او اعتماد کنید، احتمالاً کمی تنهایی را تجربه خواهید کرد.

از سوی دیگر، حتی چند دوست صمیمی نیز می توانند به شما کمک کنند تا از تنهایی دوری کنید. و زمانی که احساس تنهایی می کنید، می دانید که می توانید با صحبت کردن، شوخی کردن یا گذراندن وقت با یک دوست، آن را برطرف کنید.

فاصله و عوامل دیگر ممکن است شما را از معاشرت فیزیکی بازدارد، اما به سادگی دانستن اینکه یک ارتباط قوی دارید می تواند به شما کمک کند کمتر احساس تنهایی کنید.


2. کاهش استرس
همه با استرس مواجه هستند. این می تواند در دوزهای بزرگ یا کوچک وجود داشته باشد، اما مهم نیست که در ابتدا چقدر جزئی به نظر می رسد، می تواند به سرعت انباشته شده و شما را تحت تأثیر قرار دهد.

ممکن است متوجه علائم خلقی مانند اضطراب، افسردگی یا تحریک‌پذیری شوید، اما استرس می‌تواند از راه‌های دیگری نیز بر شما تأثیر بگذارد.

استرس طولانی مدت می تواند به موارد زیر کمک کند:

سلامت ایمنی ضعیف
بیخوابی
مشکلات گوارشی
مشکلات قلبی
دیابت
فشار خون بالا
با این حال، یک خبر خوب وجود دارد. منبع معتبر Research نشان می‌دهد که حفظ دوستی‌های قوی می‌تواند به شما کمک کند تا به طور مؤثرتری با استرس کنار بیایید و در وهله اول به کاهش احتمال مواجهه با برخی از انواع استرس کمک کنید.

به آخرین باری که در مورد چیزی احساس ناراحتی یا نگرانی کردید فکر کنید. شاید نگرانی‌های خود را به دوستی که به صحبت‌های شما گوش داده و به شما در یافتن راه‌حل‌ها کمک کرده است، گفته‌اید.

اگر می‌دانید دوستانی دارید که به آنها اهمیت می‌دهند و می‌خواهند کمک کنند، عوامل استرس‌زای بالقوه اغلب فرصتی برای ایجاد ناراحتی و ناراحتی قابل توجه ندارند.

3. حمایت عاطفی
حمایت عاطفی از مزایای مهم روابط است.

دوستان شما ممکن است از شما حمایت کنند:

گوش دادن - واقعا گوش دادن - به مشکلات شما
اعتبار بخشیدن به احساسات شما
انجام کارهای خوب برای شما فقط به این دلیل
کمک به پرت کردن حواس شما در هنگام غمگینی یا ناراحتی
اگر رابطه عاشقانه ای دارید، ممکن است ابتدا به سراغ شریک زندگی خود بروید. این کاملاً طبیعی است و شرکای عاشقانه کاملاً می توانند آرامش و اطمینان را ارائه دهند. با این حال، آنها نباید تنها منبع حمایت عاطفی شما باشند.

متخصصان روابط عموماً توصیه می کنند که دوستی با افراد دیگری را به غیر از شریک زندگی خود حفظ کنید، زیرا این امر می تواند در کنار سلامت روابط، به سلامت عاطفی نیز کمک کند.

هنگامی که شما و شریک زندگی تان با هم اختلاف نظر دارید یا می خواهید وقت خود را صرف سرگرمی های مختلف کنید، دوستانی که علایق مشترک شما را دارند می توانند به شما در حفظ احساس خود کمک کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : پنج شنبه 23 آذر 1400 ساعت: 3:42 ا نویسنده : امین پارسیان ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: